Hva kan dette ha vært??

feb10&aug13

Forelsket i forumet
Har ikke hatt noe blødninger eller antydning til dette, før igår kveld... var på do- lei av å være oppblåst så skulle prøve å få fortgang på sakene...
Det endte med at jeg begynte å blø.. kom flere dråper i do og på papir. ble redd, men tok meg en dusj og gikk å la meg.
Det har heldigvis avtatt og er nesten ingenting nå.. var en blanding mellom lyserosa og lyserød.
Har ikke kjent noen andre plager, utenom det jeg pleier å ha.

Hva tror dere dette kan komme av??

Er idag 11+1 uker.

Hei det kan vere at du bare har sprengt et blod kar eller to.
Viss du har presset litt hardt.. Slimhinnene er mer blodfylte når en er gravid.. Det hadde jeg en del problemer med sist jeg var gravid..Så jeg fikk besked om å spise mye fiber og grovt brød slik at en slipper å presse.. Men er du veldig bekymret ville jeg kontaktet lege.. Håper det kommer seg og at du slipper flere blødninger:)

Hvis det bare var noen dråper, og du ikke har vondt så er det ingenting å bekymre seg over. Kan være et sprengt blodkar f.eks.

Det kan ha kommet bakfra kanskje? Det har jeg opplevd flere ganger og ja da blør det skikkelig.

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Ser ut som dette har gått over... :-)
var ikke bakfra. kan godt være et blodkar som ble sprengt.

Jepp.. trodde bare ikke at det kunne komme av at jeg presset noe.. ikke kommet noe mer så da satser jeg på at alt er bra :-)

Back
Topp