Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vesla har fått utslett i panna, en stor rund flekk med masse nupper inni? Merka det når vi sto opp i går morres å hun har tydligvis ikke noen plager av det å ikke vet jeg om at hun har slått seg heller[8|].
Kan hun få atopisk eksem nå, trodde det mest var babyer som fikk det? Hun har ikke vært tørr i panna, kun i kinnene. Aner ikke hva jeg skal tørre å smøre på[8|].
Kan hun få atopisk eksem nå, trodde det mest var babyer som fikk det? Hun har ikke vært tørr i panna, kun i kinnene. Aner ikke hva jeg skal tørre å smøre på[8|].
Skal prøve med litt kortison å se om det hjelper vist ikke så er det vel bare å ta seg en tur til legen å få det sjekka.
Takk for svar[:)].
Huden trenger ikke å se tørr ut for at hun får tørrflekker!
Du kan prøve å smøre på A-creme hvis du har det, eller A-derma, eller rett og slett Locobase, den feteste kremen de har på apoteket.
Da vi var til legen med Oliver sa hun at vi kunne bruke Hydrokortison i en kortere periode hvis utslettet ble skikkelig hissig.
Og atopisk eksem kan "alle" få! Men panna er vel ikke et vanlig område å få det på i utgangspunktet... Så jeg ville tro at det er snakk om vanlige tørrflekker!