Hva kan det være?

lihhhnn

Elsker forumet
Jeg har smerter i magen og høyre side under armen og ene brystet. Vet dere hva det kan være? Er veldig ubehagelig. Får vondt når jeg trekker pusten i muskelen som strekker seg over brystet og under armen.

Hvordan smerter føler du at det er? Det kan være så mangt, men jeg tenker først og fremst at det har noe med at livmoren vokser. Hvertfall i forhold til at det gjør vondt i magen :-) Muskelen kan du kanskje ha strekt på noe vis? Kanskje du skulle tatt en telefon til legevakt og forhørt deg, om du har veldig vondt :-)

Jeg har smerter i magen og høyre side under armen og ene brystet. Vet dere hva det kan være? Er veldig ubehagelig. Får vondt når jeg trekker pusten i muskelen som strekker seg over brystet og under armen.
Kan være luftsmerter, men ville ha ringt lege å hørt om det ikke gir seg eller blir værre ☺️

Smertene har gitt seg nå. Når jeg la meg ned, så forsvann smertene me engang. Men jeg kjenner at jeg hadde det vondt igårkveld! Så vurderer å ringe til legen og høre. Skal til legen på fredag til utredning av vekttap så da kan jeg ta en sjekk på hva det kan være.

Back
Topp