hva kan det være???

anna21

Flørter med forumet
hei :) i det siste dagene så har eg av og til kjent noe i korsryggen akkurat som rier varer ikke lenge å det kommer heller ikke regel messig har født to ganger før men kan ikke huske at eg har hatt sånn før eg er 35 uker i dag har oxo ein del kynnere noen som vet hva dette kan være tror dere fødselen starter før tiden? det hadde vært så utrolig greit å vite akkurat når ungen kom for så slapp man å gå å vente hehe værtfall då mannen jobber vekk er 7 timer vekk fra hjemmet så det kan jo liksom skje når som helst så håper bare at han er hjemme da det skjer :)

Kan være modningsrier, eller maserier som det også kalles. Jeg har gått med det i 4 uker nå, og av og til er de så sterke at jeg tenker nå må det være ekte saker, men neida...

Mine forsvinner når jeg ligger meg ned, og det gjør ikke det ekte riene

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har også hat kynner i over en mnd, noen få av dem kan jeg kjenne i korsryggen. Har nå ca 10 min i mellom dem, har vart ca 2 uker og jeg har fått 2-3 cm åpning, så det virker som om de har virkning, selv om det er i sneglefart da :P

Sent from my iPhone using BV Forum

oi det hørtes jo veldig greit ut da at man kan få åpning før det værste er i gang hehe.. skal til jordmora til fredag så skal høre med ho då hva det kan være sjekker jordmora om det er åpning da? eller må man på sykehuset for å sjekke sånn for ho er jo jordmor så då burde vel ho oxo kunne sjekke sånn hehe

ok er det sån at fødselen plutselig kan komme nå oxo da eller? eller kan det fremdeles være noen uker igjen? for eg er jo bare 35 uker på vei har jo noen uker igjen liksom

Back
Topp