Hva kan det være?

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I natt så var jeg oppe å tisset som vanlig, men denne gangen fikk jeg så vondt nederst i magen og det varte til en stund etter jeg hadde lagt meg igjen. Noen som har opplevd det samme eller vet hva det kan være? Det var virkelig ubehagelig :(

Kan det være begynnende uvi ?

Kan det være begynnende uvi ?
Ja, tenkte litt på det selv. Svir ikke eller noe når jeg tisser da, men har merket at urinen er mye mørkere og lukter sterkere. Før graviditet var den helt blank og ingen lukt.. vet ikke om det er normalt når man er gravid da. Husker ikke fra forrige gang :P

Er vanlig under graviditet at man ikke kjenner svien så godt, eller i det hele tatt, om man har uvi. Det er en av grunnene til at vi leverer urinprøve på hver kontroll ;)

Jeg går med en forferdelig vondt i nedre dele av magen selv,
som virkelig ikke slipper taket men som er ekstra ille på natten.
Her har de ikke funnet ut hva det kommer av enda her.

Det kan jo være f.eks Uvi? Luftsmerter?
Stikk innom legekontoret å få levert en urinprøve, det tar jo ikke lange tiden så får du hvertfall utelukket det :)

Som de andre sier, det kan være uvi. Ta å lever en prøve på legekontoret, det bør du ikke gå med over tid :)

Jeg hadde mye ubehag og smerter i blæren ved vannlating i forrige svangerskap uten at jeg hadde uvi.
Etterhvert som livmoren vokser så blir det mer press på blæren og noen er nok mer sensitiv enn andre.
Lever for sikkerhetsskyld en urinprøve på legekontoret, er veldig dumt å gå for lenge med uvi :)

Jeg kan våkne med intense smerter, litt stikkende i blærer pÅ natten. etter at jeg fått tømt blæra går det litt tid også gir det seg. Men jeg tror ikke det er uvi. Tror det er at jeg rett og slett må få tømt blæren

Tusen takk for svar damer! :) Tenker jeg ser det litt an i noen dager hvertfall og ser om det skjer flere ganger. Hvis det så leverer jeg en urinprøve :)

Jeg kan jo prøve å beskrive litt hvordan smerten var. Det var på en måte sånn skjærende eller stikkende intens smerte. Da jeg skulle legge med ned i senga igjen så ble det skikkelig vondt å bøye seg. Ikke så lett å forklare, men.. :P

Back
Topp