Hva kan det være??

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Har noen SINNSYKE smærter i høyre fot, ned låre, kneet og leggen!!! Det er sykt vondt!! Lurer på om det kommer av bekkenet? Har plagdes med et punkt på høyre side siden forrige svangerskap!! Kjennes ut som om smærten starter det og iler seg ned i beinet!! Fader....

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har aldri hatt slike bekkenløsningssymptomer - i verste fall har de stoppet like over kneet ( på baksiden eller siden). Kan det være isjassmerter at isjasnerven er påvirket av bekkenet ?

Aner ikke, aldri hatt slike smærter før, men fy så vondt:o

Starter smertene i en "dump" litt på siden av baken ? for det er en dump der hvor en kan trykke og treffe isjasnerven.. Massører kan bruke den for å løse opp ..

Jaa tror faktisk det!! ;o ! Hva må jeg gjøre?

Det er isjassmerter... Sleit med det hele sist svangerskap, og vært sånn siden... Men det er bare i perioder, så jeg har ikke gjort noe med det jeg da... går greit foreløpig.

Ohno... Sjit, et helt svangerskap?? Gruer meg allerede til neste gang den kommer, var jo værre en riene mine;p haha

Ohno... Sjit, et helt svangerskap?? Gruer meg allerede til neste gang den kommer, var jo værre en riene mine;p haha

Jordmor mente det var babyen som klemte på isjasnerven(smertene kom ikke før litt uti svangerskapet)... Men har jo vært sånn i ettertid også, så lillegutt har nok klart å "ødelegge" noe inni der :P Men jeg veit ikke hvorfor det har kommet så tidlig hos deg.. det er jo ikke babyen som klemmer på noe nerve hos deg ennå, det er den for liten til :P Men du kan sikkert oppsøke en fysio/kiro så kan de sikkert kna og knekke litt :)

Jordmor mente det var babyen som klemte på isjasnerven(smertene kom ikke før litt uti svangerskapet)... Men har jo vært sånn i ettertid også, så lillegutt har nok klart å "ødelegge" noe inni der :P Men jeg veit ikke hvorfor det har kommet så tidlig hos deg.. det er jo ikke babyen som klemmer på noe nerve hos deg ennå, det er den for liten til :P Men du kan sikkert oppsøke en fysio/kiro så kan de sikkert kna og knekke litt :)

Haha giiiiigant baby ;p neida, er vell ikke babyen? Men at noe var der fra før og kanskje hormonebe trigger området:/

Back
Topp