Hva kan det være?

babyi2013

Flørter med forumet
Har slitt med mange vonde smerter med i symfysen og lysken, noen ganger kommer det nesten som smerteanfall, men bare når jeg ligger. Smertene er verst når jeg sitter og ligger og jeg må bytte posisjon hele tiden. Blir faktisk bedre av å stå oppreist. Kastet opp av smertene også et par ganger, men er ikke syk på noe annet vis. Kan det være bekkenløsning? Har vært på sykehus og til lege og de har ikke svart på hva det kan være. Har også en cerclage og fare for tidlig fødsel :-/ så lenge det "bare" kan være bekkenløsning trenger jeg ikke bli så redd. Men smertene er så vonde at jeg hverken får til å røre meg eller snakke når det er som verst... Hjelpe anyone? :-)

Kan være bekkenløsning da iom legene ikke finner noe. For min egen del så er det vondt å ligge når det er som værst, men visst en først ligger når dem intense smertene kommer da er det umulig å komme seg opp...
Har du prøvd fysio, kiropraktor eller vanntrening? Det kan jo hjelpe, og de kan også fortelle deg om det er bekkenet. Jeg går med kiropraktor i tillegg til å sitte i jacuzzi et par ganger i uken og det hjelper for meg. Håper du finner en behandling som kan hjelpe for deg :)

God bedring :)

Ja, jeg ville tatt kontakt med en fysioterapeut via henvisning fra legen din. De kan si om det er bekkenløsning og eventuelt hjelpe deg med plagene..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp