Hva kan det være??

shorty86

Gift med forumet
A hoster veldig stygt om natta.. alt fra beffete hoste, tørrhoste til slim hoste og og sånn knittrete pust og han er litt tett på inn pust, men hoster netsen ikke på dagen.
merker det blir værre utover kvelden og er ille om natta[8|] lurer litt på om vi må ta en akupunktur runde til[:'(]

Høres ut som astma. Noen har det med kun hoste på nattestid mens andre er mer syk. Ville tatt han ti llege og fått en vurdering..

ORIGINAL: *skjønningene*

ORIGINAL: Ho Mor

Høres ut som astma. Noen har det med kun hoste på nattestid mens andre er mer syk. Ville tatt han ti llege og fått en vurdering..

sign, mine får astmamedisiner noen perioder på høst/vinter/vår... under forkjølse..

kun natta her også..

ja det har slått meg men jeg var innom legevakta med meg selv i helga og da fikk jeg de til å ta en crp, lytte på han og sjekke halsen men den var bare litt rød og hoven, kunne ikke høre noe på lungene og crpen var negativ.. men hvordan kan de vite at det er astma hvis han er nærmest symtomfri på dagen??

ORIGINAL: ..christine..

har du tatt allergi tester av han?

ja gjorde det for et år siden eller no.. ingen utslag på noen ting, men de sier at de testene ikke er helt til å stole på før de er over 3 år...

jeg skal til legen i morra så jeg får høre med han.. evt få time til A

Emmeli var tett, hostet, pustet tungt om natten... sov ikke en eneste natt uten å hoste til hun fikk astmamedisiner 9 mnd gammel. Men symptomfri på dagen....

ORIGINAL: Vand

Emmeli var tett, hostet, pustet tungt om natten... sov ikke en eneste natt uten å hoste til hun fikk astmamedisiner 9 mnd gammel. Men symptomfri på dagen....

nå har det ikke var så lenge da[8|] men regner det kommer av forkjølelsen.. legen virka litt usikker.. det er jo vanskelig å utrede han noe når han er så å si symptomfri på dagen.. merka i hvertfall at han kviet seg.. han mente at hvis det var astma ville han hatt symptoer hele døgne ikke bare om natta??!
er det noe som bare kommer om natta?

ORIGINAL: shorty86

ORIGINAL: Vand

nå har det ikke var så lenge da[8|] men regner det kommer av forkjølelsen.. legen virka litt usikker.. det er jo vanskelig å utrede han noe når han er så å si symptomfri på dagen.. merka i hvertfall at han kviet seg.. han mente at hvis det var astma ville han hatt symptoer hele døgne ikke bare om natta??!
er det noe som bare kommer om natta?

Ett tips til deg for å finne det ut:

Ut med ALT av kosedyr
Ordentlig dundyne
Rene sengklær
Null støv inne på rommet
Godt utluftet før leggetid - men ikke for kaldt på rommet

Back
Topp