Hva kan det være? (litt ekkelt?)

^Daffy^

Flørter med forumet
I hele dag har jeg hatt moderate magesmerter. (Omentrent bak navelen) Av og til blir det så ille at jeg må legge meg ned. Jeg gikk på do iste å fikk gjort fra meg litt, da jeg tørket meg oppdaget jeg at det var masse rødt blod på papieret. Først trodde jeg at jeg hadde fått menstrasjon, men det var det ikke, så blodet kom sammens med avføringen. Hva i alle dager kan dette være? Det er ikke hemoroider eller analrifter, det vet jeg.

det kan jo være en hemoride inne i tarmen da[8|]..
den kan du jo ikke se... mest sansynlig er det jo det siden det er ferskt blod

ORIGINAL: tullemor_86

Kan man ha det så langt inne da? Hehe. Har ikke smerter i åpningen, bare i magen. Akkurat som mageknip.

ORIGINAL: ^Daffy^

ORIGINAL: tullemor_86

Kan man ha det så langt inne da? Hehe. Har ikke smerter i åpningen, bare i magen. Akkurat som mageknip.

aner ikke.. men de sitter ikke alltid i åpningen nei..

Kanskje du skulle ringt legevakten bare sånn for å hørre hva det kan være, og få noen råd. Viss de mener det er noe du burde få sjekket så sier de jo i fra.

man bør vell hovedsaklig ringe lege om det kommer blod den veien der.

Som regel er det ikke noe farlig når det er ferskt blod, fikk jeg beskjed om.
Men jeg ville ringt og sjekka [:)]

DET hadde jeg sjekket hadde jeg vært deg..blod i avføringen skal ALLTID taes på alvor.Jeg hadde bestillt meg en legetime hadde jeg vært deg...rett og slett bare for å utelukke evt ulumskheter.

Anbefaler deg også å ta kontakt med lege !
Som oftest er det jo som andre nevner hemoride selv om det ikke føles slik men kan også være f.eks Colitt/ Proctitt, var sånn det startet hos meg iallfall.

Back
Topp