Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MICAmorjepp
Betennelse i analkjertlene. Vanlig problem på hunder,om det ikke gir seg på en dag eller så - eller han blir synlig plaget av det før - så ta en tur til veterinæren. Veterinæren kan også lære deg hvordan du kan tømme kjertlene selv om du trenger å gjøre det senere også.
[8D][:-]Ikke bare plussting med å ha hund.... Plutselig er det tømming av analkjertler og rensing av betente ører som lukter.... ekkelt...[8D]
ORIGINAL: MICAmor
Betennelse i analkjertlene. Vanlig problem på hunder,om det ikke gir seg på en dag eller så - eller han blir synlig plaget av det før - så ta en tur til veterinæren. Veterinæren kan også lære deg hvordan du kan tømme kjertlene selv om du trenger å gjøre det senere også.
[8D][:-]Ikke bare plussting med å ha hund.... Plutselig er det tømming av analkjertler og rensing av betente ører som lukter.... ekkelt...[8D]
ORIGINAL: MICAmor
Min lillegull lukter ikke noe når han har hatt betennelse der.... Ørene derimot[8D].
Kan jo også være at han har hatt hard mage,og fått en analfissur - altså en liten rift i analåpningen. Men om det ikke gir seg så ville jeg nok tatt et lite veterinærbesøk.[:)]
ORIGINAL: Sillien
han bare klør i rompen.... hvis han gjør det hele tiden i mange dager ville jeg gått til dyrlegen[:)] men sånn hvis han gjør det en gang eller to så går det vel greit.. alle klør jo i rompen av og til :P
ORIGINAL: BølleBella
Får håpe han bare klør i analkjertla. Ene bikkja mi måtte operere de bort, for de ble betente 3 ganger på 2mnd. Kostet ikke mindre enn 7000,- [8D]