Hva kan det koste for en brudebukett?

Prikketrusa

Elsker forumet
Til dere som har gifta dere og hadde brudebukett- hva kosta herligheten?
Jeg skjønner at det ikke er noen listepris, men vil gjerne ha en viss peiling. Holder på å sette opp budsjett... 

Kommer jo helt ann på hvordan bukett du skal ha, om du skal ha rund eller dråpe.. Men ville ha regnet minimum 1500 for den.. Men kommer helt ann på

mellom 1500 og 2000 villle jeg regnet med:)

min kosta 700.. :) Var enkel, men fin...
Bestilte ikke "brudebukett", men "bukett dandert akkurat sånn jeg beskriver her" og da ble det noen lapper billigere ;)

Dollface skrev:
min kosta 700.. :) Var enkel, men fin...
Bestilte ikke "brudebukett", men "bukett dandert akkurat sånn jeg beskriver her" og da ble det noen lapper billigere ;)

LURT! Bestiller du en rundbundet bukett med roser + litt til koster det ca. 300,- Bytter du ut rund med brude (altså brudebukett) koster den samme 1000,-

Kommer veldig ann på hva du vil ha og hvilken butikk du går inn i.. Du får det du betaler for.
Er blomsterdekoratør og der jeg jobber lager vi MYE brudebuketter og tilbehør.
For en rundbundet bukett ligger fra 1500 kr  - 2500kr. Brudebukett med heng har en gjennomsnittspris på 3500kr pluss minus... kommer veldig ann på hva man ønsker.

Takk for svar, greit å vite sånn ca hva det kommer til å koste.
Har ikke bestemt hvordan bukett det blir enda, har god tid!

Jeg lagde min egen. Tror jeg betalte rundt 500 for alle blomstene + utstyr til hele bryllupet. Altså både pynting av vielses og festlokale samt til brudefølge. Altså bukett til meg, brudeparet, brudgom etc etc. Og vi hadde mye blomster. Fikk hjelp av en venninne til å få blomstene til innkjøpspris. Så la vi de pengene vi sparte på blomster i ekstra champagne. Perfekt prioritering spør du meg ;-)

Back
Topp