Hva kan det ha vært?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Var nettopp ute og gikk en tur. Plutselig fikk jeg skikkelig hold i venstreside, ganske langt nede.
Gikk å holdt Sambo i hånda og jeg klemte han hardere og hardere. Måtte stoppe flere ganger før jeg kunne gå videre.
Dette varte ca 20-30 min med konstant vondt, men gikk i mellom veldig vondt og ok vondt.

Da vi kom hjem forsvant det, også kom det igjen. Nå er det derimot helt borte.

Kjentes ut som sting/hold. Mest sannsynlig var det nok det også...

Gikk på to, og der kom det to klumper på størrelse med et pepperkorn med slim og litt brunt i.

(Sambo er et kapittel for seg selv, han blir hysterisk. "ikke vær for tøff nå, nå drar vi på sykehuset". Halleluja!)

Slimproppen som gikk? Var det ikke noen her inne som hadde opplevd smerter i forbindelse med det? Kanskje noe endelig er på gang?! :)

Kan være at noe er på gang ja. Starten er jo så forskjellig fra kvinne til kvinne. Min slimpropp sist var på størrelse med en vinkork og det kom en del ukult blod. Var 101% sikker på at det var den som kom, da jeg hadde rier også, kastet opp.

Det har ikke kommet mer siden, disse var mikroskopiske. Jordmor sa at jeg kunne blø etter strippinga i går, kan hende det er rester opp i der som kom.

Ikke har noe mer vondt heller. Bah!

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan både være deler av slimproppen og slim/blod som kommer etter irritasjon på grunn av strippingen.

Irriterende og frustrerende at det er så mye uklart i forbindelse med fødsel! Her har det kommet litt slim/blod i forbindelse med sammentrekninger og noe slim helt av seg selv. Tror nok det er slimproppen som har gått litt og litt, men vet jo ikke....det har tatt en hel uke også :(

Det der har jeg hatt i flere uker nå. Har blitt fortalt at det er smarter i forbindelsen med at livmorhalsen blir kortere og åpner seg. Med andre ord, gode tegn:) jeg kan ikke gå mange meterne før jeg får de, men kroppen min jobber helt latterlig treigt da.. Hadde en cm åpning forrige lørdag, og hadde ikke noe mer i går, for å si det sånn.. Men forhåpentligvis går det fortere med deg:)

Det der har jeg hatt i flere uker nå. Har blitt fortalt at det er smarter i forbindelsen med at livmorhalsen blir kortere og åpner seg. Med andre ord, gode tegn:) jeg kan ikke gå mange meterne før jeg får de, men kroppen min jobber helt latterlig treigt da.. Hadde en cm åpning forrige lørdag, og hadde ikke noe mer i går, for å si det sånn.. Men forhåpentligvis går det fortere med deg:)

Det kan du tro!
Her går det i s n e g l e fart. Uansett var det spennende å kjenne noe enn ingenting..

Legene trodde jeg kom til å føde forrige helg.. Sitter fortsatt her i sofaen jeg. Ingen baby... Hjelper ikke at jeg ble innlagt på onsdag og var til legen i går og alle sa det samme.. I løpet av det neste døgnet. Men her er det rolig som aldri før. Haha.. Jeg har en liten lurebaby!

Samme her, legen da først "du føder innen 14 dager, før 1.mars", så sa jordmoren for en uke siden "lykke til hvis jeg ikke ser deg", og i går "det blir fødsel ila helga".

Kan dere ikke bare tie stille??? :(

Ikke sant? Får gå i trapper i kveld:)

Vask kjøkkenskapene og under sengene

Lirer på om litt mer av slimproppen kom nå.
Gjennomsiktig gelé stripe/klump på ca 0,7cm uten blod?

Men, leser at det kan ta opp til 4 uker før ungen blir født :P

Sent from my iPad using BV Forum

Men det KAN også bety at det er ting på gang! :) 4 uker kan du jo trøste deg med at det i hvert fall ikke tar!

Juhuu! Slimpropp! Tenk at vi jubler over slim i trusa. Men da tror jeg nok det er noe på gang for deg ;-) snart snart!

Det er jo i alle fall et tegn på at noe skjer :)

Nå kom resten og jeg er ikke i tvil! Hurrrraaaaaaa!!!! Hadde en seiersdans på do :D

Legg inn trappegåing og husvask nå, så er h"n sikkert ute før midnatt! Vi heier på dere:)

Back
Topp