Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat det samme herHer ruller hun nå begge veier, men trives best på magen om dagen Roterer rundt seg selv og skyver seg bakover når hun reiser seg på strake armer. Hun prøver desperat å komme seg fremover, legger seg helt flat og strekker ut en arm og prøver å skyve seg frem meg tærne. Foreløpig har hun ikke knekt koden for åling Håper hun ikke klarer det før juletre er ute av hus etter jul.
Hehe, gutten vår rister også på hodet. Virker som han syntes det er morsomtRuller begge veier, drar seg fremover og bakover, står på alle fire og "rugger" frem og tilbake. Reiser seg når han har noe å ta tak i (f eks når han sitter på fanget og kan dra seg opp etter armene våre), vinker, rister på hodet (men aner ikke hva det betyr )
Oh yes!! Flirer seg skakk hvis vi responderer og rister tilbakeHehe, gutten vår rister også på hodet. Virker som han syntes det er morsomt
Her ruller hun nå begge veier, men trives best på magen om dagen Roterer rundt seg selv og skyver seg bakover når hun reiser seg på strake armer. Hun prøver desperat å komme seg fremover, legger seg helt flat og strekker ut en arm og prøver å skyve seg frem meg tærne. Foreløpig har hun ikke knekt koden for åling Håper hun ikke klarer det før juletre er ute av hus etter jul.
Så herlig!Rister på hodet her også! Og brummer veldig om dagen også har hun begynt å gi kos, veldig koselig vi sier kose-kose og hun lener seg mot oss med panna
Så kult!Så herlig!
Har forresten e ny, ganske crazy skill siden i går: Knerten har hatt ganske treig mage de siste dagene, så etter å ha prøvd det meste, bestemte jeg meg for å prøve å få han til å bæsje på do! OG DET FUNKA SOM BARE DET!! Jeg var helt satt ut av fascinasjon over at det faktisk virket! Holdt han godt opp under knærne, slik at han hang på huk over do, også *plops!*
Prøvde igjen i dag morges, og det funka pigede da også, så nå er magen hans i gang igjen
Åj!!! Hahaha dødsbraSå herlig!
Har forresten e ny, ganske crazy skill siden i går: Knerten har hatt ganske treig mage de siste dagene, så etter å ha prøvd det meste, bestemte jeg meg for å prøve å få han til å bæsje på do! OG DET FUNKA SOM BARE DET!! Jeg var helt satt ut av fascinasjon over at det faktisk virket! Holdt han godt opp under knærne, slik at han hang på huk over do, også *plops!*
Prøvde igjen i dag morges, og det funka pigede da også, så nå er magen hans i gang igjen