Hva kan/bør jeg gjøre?

Elisabeth87

Gift med forumet
Hei!
På mandag fikk jeg influensa, og hadde det noen dager. Og pga det, fikk jeg veldig liten matlyst, og dermed er svangerskapskvalmen kommet for fult, som fører til en del oppkast.
Nå går jeg i minus på energi.
Spyr til jeg besvimer, og gidder knapt å reise meg.
Dette hadde vært ‘greit’, hadde det ikke vært for at vi har 2 gutter på 10år og 1,5år.

Hva bør jeg gjøre?

Samboer mener jeg bør ringe fastlegen for æ høre om innleggelse med intravenøst, men jeg skjønner at så enkelt er det vel ikke..?

Du bør definitivt ta en tur til lege. Å legges inn for intravenøst er det legen som avgjør basert på måling i forhold til hvor dehydrert du er

Ta kontakt til legen, stor sansynlighet du blir lakt inn for litt iv. God bedring:Heartpink

Det høres ut som en veldig god ide av mannen din. Har selv vært inn og fått 3 liter, ble lagt inn over natta og fikk dra dagen etter. Mye bedre form etterpå. Og, jeg fikk sove masse mens jeg var der. Det hjalp og. Jeg var så dårlig at det tok to liter veske og 6 timer før jeg klarte å gi de en urinprøve:hilarious:

Legen min ringte til sykehuset og forklarte situasjonen og jeg fikk komme samme dag.

Uff.. det hørtes ikke noe gøy ut. Ta deg en tur til legen uansett, han vet nok best hva som er best for deg.
God bedring! :Heartred

Huff! Høyres ikkje kjekt ut!
Synes du burde ringe legevakta med ein gong om du ikkje har gjort det allereie!

Back
Topp