Hva kaller du magen?

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Selv om det fortsatt er tidlig, har jeg og sambo gitt babyen et "prosjektnavn".(vi har jobber som innebærer prosjekter og er vant til å kalle ting man jobber med i perioder prosjektnavn).

Derfor går magen nå under navnet:
"Batman".

Er det noen fler som har navn på magen?

Har vel ingen navn på magen, men kaller lille nurket der inne for bollen/bolla alt etter hva det blir :p

"Bebis'n" :) Eller "den lille" :)

Typen kaller spiren for ninja reka, jeg kaller den bare for reka. ;-)

Kaller bare magen min kladd om dagen ;) oppblåst og har litt ekstra kilo der fra før av. så føler det bare ser kladd på kladd ut :)

Har ikke noe navn på magen enda nei, men mini eller reka om den lille spira :D

Har ikke noe navn ennå.. Men kommer nok etterhvert som det blir noe liv..
Med forrige mann var det bare TURBO.. hehe.. Ble turboprinsessa ;)

magen har ikke fått noe navn,men inni magen er det lillegull :) sellom det er litt vell tidlig å gi noe navn

har ingenting enda verken på magen eller den lille inni, har distansert meg litt tror jeg hvertfall fram til tidlig UL over påske. er for redd for at noe er galt enda...

Kaller bare magen min kladd om dagen ;) oppblåst og har litt ekstra kilo der fra før av. så føler det bare ser kladd på kladd ut :)
Uff, sånn som meg det! Føler meg jommen meg ikke lekker :P

Mine forige ganger var det faktsik flere navn.. den første gutten hadde flest..haha. Alle navn var intetkjønn til vi fikk se på UL hva det var. Nå så venter vi litt til før vi begynner med slikt. Må jo se at det går bra først.

Gummibjørnet
Bamsemumset
Lille

Back
Topp