Hva kaller du den lille i magen?

Jeg sier stortsett han uten at jeg vet kjønnet enda, ellers kaller jeg "han" lillerusket :)

Jeg sier også han uten å vite kjønnet, men stort sett går det i knøttet her :)

"den" begynte å få navn da vi leste at " den" var like stort som ett kirsebær. Så da ble det kirsebæret eller bæret. derav profilbildet. Men nå er den så stor at det går som knøttet eller han. Selv om vi ikke vet hva det er enda.

Storebror het knerten når han var i magen, helt til noen måtte kommentere at jeg hadde en pinne i magen :-p

Babyen i magen blir kalt lillebror bare, selv om vi ikke vet kjønn.. Jeg er sikker på gutt dog :-p

Han, hun, den, bamsemumsen, klumpen, bølla..

her har gutten på snart 4 år bestemt at lille "gutten/baby" i magen skal hete "kåre". Så vi kaller h*n bare for kåre....;) aner ikke hvor han har fått det navnet fra;)

Babyen her også. Jenta vår og pappaen kaller babyen for henne, og jeg for han. Vi får nok et kallenavn etter UL tenker jeg.

Går i mye forskjellig her. Hun (jentefølelse :p ), nurket, gullet, babyen og den :) Blir nok annet etter oul :D

Alle kallenavnene til babyen her er på islandsk så eg trur at det ville høres rart ut for dokke ;)

Back
Topp