Hva kaller du den i magen?

Her har vi startet med å si terroristen siden jeg er så dårlig [emoji23] men vi driver og prøver ut andre navn.... kunne brukt «sjokket», «overraskelsen», «uhellet» også [emoji23] ingen av kallenavnene er enn så lenge særlig pene!
 
Vi sier egentlig bare «babyen», noe upersonlig men er vel fordi det er så tidlig enda.. Det er vel for så vidt ikke en baby enda engang, men «embryoet» har langt i fra samme sjarm [emoji28]
 
Bare B :laughing025... sånn at me ikkje sier baby foran ungane ;)
 
Gubben kaller den mye for shitpickle. Jwg kallern reka.

Er litt opptatt av å ikke kalle den noe søtt før uke 12. Jo mer man tenker på det som en baby, jo vondere blir det om det går galt.
 
Gubben kaller den mye for shitpickle. Jwg kallern reka.

Er litt opptatt av å ikke kalle den noe søtt før uke 12. Jo mer man tenker på det som en baby, jo vondere blir det om det går galt.
Nå blir det ikke noe supersøtt uansett her i gården, men det er mye helgardering ala "hvis det blir noe av den greia her, så...". Så skjønner greia.
 
Kaller den ikke noe, lar være å snakke noe særlig om det, er så redd det ikke går veien denne gang heller...
 
Reken. Ligner på det
 
Jeg kaller den Reka.
Siden den lille kom til gjennom prøverør og fryseforsøk må jeg ta progesteronstøtte i noen uker til (vagitorier). Mannen min synes det et litt på kanten at jeg utbryter "feed the shrimp!", hver gang jeg skal ta tabletten, menmen..:angel12 :laughing002
 
Lille reka er det vi kaller den enda
 
Back
Topp