Hva kaller dere ungen/ungene?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg kaller gutten min for trollet eller tarzan....
Han var godklumpen når han var baby.

liker ikke de som kaller ungen sin for engel. (beklager,men tenker at da er de døde)
Siden de som har mistet kaller ungene for englebarn.

kaller han for rampen, gullet, skatten, vennen, stompen, klumpen, søten osv[:D]

og han kaller seg selv for Basse[:D]

gutten min sier jeg bare. "hei gutten min" 

Vi pleier å si så mye...men av en ellerannen grunn så responderer han på alt.

Vi bruker mye mister, turbo, rålsefant[;)] sjønnas...

Bollen, klumpen, Sofia, lille vennen osv[:)]

Navnet og moms bak [:)]
Hadde ho het Stine hadde det vært Stinemoms[:D]

Vi kaller hun søta, vennen, gullet mitt, lille venn, jenta mi, prinsessa mi, mayita, chiquita, hermosa, ardilla(ekorn fordi hun er så kjapp i bevegelsene, hihi), mi vida, mi amor...

..ble mange! [;)] har egentlig aldri tenkt over det før nå..hihi [8D]

klumpen, gluggen, pluggen..

mico, vesla, go'jenta/vesl'jenta... å navnene deres da...

Mini Tarzan

Klompen

Dåkkå mi

Rålsekopp

Prinsesså

Minimann

Ine kaller jeg for klumpen(henger igjen fra hun var baby)Skjønningen,lille jenten (men da får jeg kjeft,for hun er nemelig 3 år og stor jente[:D][8D]Snart 4)Og hvis jeg sier lille venn,så får jeg beskjed om at hun er STORE SØSTER!!! Og frøken

Melinda går for Krapylet[&:] Høyt og lavt, kose jenten,lille venn.

Martin emiil kaller jeg for gutten min,klumpen,skjønnheten min

[:)]Alexander kalles for Lube/Lubael - eller lubael Snapp ,aner ikke hvorfor[8|]. Eldstemann og gubben kaller ham for Nube[:D]. Men om noen spørr hva han heter ,så svarer han med alle sine 4 navn ,så han vet godt at det vi kaller ham er kose navn[;)].
Eldstemann bruker vi bare navnet til - (eller - når jeg "smisker".. Og skal ha ham til å passe lillebror , gå tur med bikkja ,rydde ,vaske osv. så sier jeg "Mike-min" ,med overdreven sukker-stemme[:D][8D]. Han ble kaldt Mike-min da han var liten..)
[:D]Bikkja heter Caro ,men kalles bare for Nasse. (Etter Nasse i Ole Brumm boken. Han er en gris når an spiser ,og en kjælegris ellers.)

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

Jeg kaller gutten min for trollet eller tarzan....
Han var godklumpen når han var baby.

liker ikke de som kaller ungen sin for engel. (beklager,men tenker at da er de døde)
Siden de som har mistet kaller ungene for englebarn.

da liker du ikke meg![;)]

gutten min er engelen min!   det forbinder jeg med verdens beste gutt, god og snill.
ikke ett dødt barn i det hele tatt!![8|]

Men du skjønner hvorfor jeg forbinner det sånn sant?
Kan ikke si at jeg ikke liker deg. men blir sittende å undre om det et englebarn eller ikke....

Stompi, godjenta, lille venn, kosejenta, prinsessa[:)]

Lisjmann... [:D]  (Eventuelt pøbel, rabbagast, tøysekopp, søtnos etc. alt etter hva han finner på som får meg til å reagere med "kallenavn")...

Dokka blir hu min kalt.. D pga at hu er lita som ei dokke, har alltid vært d=)

Back
Topp