Hva kaller dere samboerene deres?

Nøtta

Elsker forumet
Ser at kjæresten eller samboeren omtales med diverse navn her inne. Noen samboeren, kjæresten og andre gubben. Er det bare folk på bøgda som kaller samboeren sin gubbe eller? Ville aldri kalt samboeren min det, ser for meg en tykk, hårløs mann som bare sitter i stolen sin og ser tv. Jeg kaller min samboeren min jeg da, ikke for klissete navn, ikke for gammeldags.
 
Her inne blir det til at jeg sier sambo.
IRL er det stort sett navnet hans.  Til han sier jeg elskling, sexy eller noe annet "kosenavn", eller navnet hans da [:D]
 
Hehe, jeg er byjente til beinet, men kaller samboern for gubben ofte. Tror ikke han liker det, så jeg prøver hardt å slutte:)
 
Her inne sier jeg mannen min (sier ofte det når jeg prater med folk som ikke kjenner han), men ellers bruker jeg navnet hans!
 
samboer eller typen!!!
hjemme går det i pusen kjærsten min eller gutten min!!!!
 
her inne sier jeg som oftest samboern og ellers sier jeg som regel pus
eller navnet hans!
 
Her inne går det i sambo.. Ellers går det i kjære eller navnet hannes.
 
På nett: sambo, duden
IRL: duuu, navnet hans, gutten, kjekken
 
ORIGINAL: m@mm@ssimba

Det som er kjært har mange navn; pus, elskling, kjære og navnet hans... og kallenavnet hans.

 
Er det ikkje han som er utro............????????????????????
 
saie det sama så deg mamma21[;)] + eg har noen navn til eg bruker.alt etter som.
 
 
 
 
Når eg presenterer han seier eg "mannen min" (vi er gift), men her i Volda betyr det eigentleg berre kjærast og ikkje nødvendigvis ein eg er gift med. Så avogtil må eg ut med heile regla: "dette er ....., han eg er gift med". Brukar "mannen min" her inne óg.
Heime blir det namn eller baby/sweetie (vi snakkar mest engelsk saman sidan vi møttest i London) eller chaparro/chaparrito/chapi (når vi snakkar spansk)
 
Her inne veksler det mellom mannen min og gubben... Men jeg konser om å ikke kalle han gubben her inne, for jeg vet at fryktelig mange har vanskelig for å svelge det kallenavnet[:D] Han bryr seg ikke, så IRL blir han omtalt som gubben stort sett bestandig... Eller ved navn, da...
 
Back
Topp