Hva kaller dere lille i magen?

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Vi har ikke bestemt oss for navn ennå, så denne lille kalles visst for Plutten.

Har dere fremdeles kallenavn på lille, eller har dere funnet navn som dere bruker på mageboeren?
 
Bruker tvillingene, og den store/lille på å skille dem.
Ikke fått navn enda.
 
Sier bare babyen, noen ganger lillesøster :)
 
Lillebror :)
 
Jeg tror jeg er helt ødelagt av alle ukene med usikkerhet hvor jeg forsøkte å ikke knytte meg til han, jeg, for jeg synes fortsatt det er skikkelig uvant å kalle han for lillebror eller noe annet "menneskelig" :p Men det går vel stort sett i babyen eller lillebror hvis jeg bruker noe. Eller "han i magen". Skikkelig personlig og hyggelig :knegg: Selv om vi er ganske sikre på navnet, vil vi ikke bruke det før han er ute uansett, for det kan hende vi ikke føler det passer når han kommer.
 
Babyen, bittelillesøster, tester også litt ut aktuelle navn mellom mannen og meg.
 
Hun har fått navn, vi bruker det ikke så ofte. Som regel er det bobla, jentungen, frøkna eller " Hun i magen". Sparkepetra forekommer.
 
Jeg bruker navnet vi har gitt henne, ellers sier jeg jenta mi ❤
 
Vi sier babyen, men mest lillesøster og navnet hun har fått :) Storesøsknene bruker kun navnet, så nå må det jo bli det :)
 
Det begynte med Birger og har eskalerte til Biggen. Ikke spør meg hvordan det har skjedd, hverken det ene eller andre navnet :hilarious:
 
Last edited:
Babyen:)
Når hun sparker, tar jeg meg selv i å tenke "han". Enda 2 UL + magefølelse fra start sa jente. Vet ikke hvorfor jeg plutselig gjør det. Er jo veldig innstilt på jente, aldri sett for meg selv som guttemamma egentlig:p
 
Som regel kaller vi han Lillegutt, noen ganger navnet has:)
 
Lillemor eller babyen. Storesøster har funnet et navn hun er helt bestemt på og kaller henne ofte for det. :happy: Så nå er vi å vant med det at d fort kan bli det babyen skal hete :D
 
Lillemor eller babyen. Storesøster har funnet et navn hun er helt bestemt på og kaller henne ofte for det. :happy: Så nå er vi å vant med det at d fort kan bli det babyen skal hete :D
Hah, det er helt uaktuelt her å godta navn andre har kommet med, kusinen min på seks er fast bestemt på at hun skal hete Mumu :hilarious:
 
Back
Topp