Hva kaller dere lille i magen?

Ikke brukt noe kallenavn enda, men vi må finne oss et kodeord for "gravid" ettersom treåringen snapper opp alt som sies :)

"Det" er vel navnet nå

Haha "den"! Trodde kanskje jeg skulle slutte å kalle babyer for "den" når jeg hadde en på vei selv, men neida!

Bønna :P fordi da jeg ringte å sa det til foreldrene mine, skulle pappa koke kaffe. Å oppi den filtermalte kaffeposen, var det en hel bønne :P så vi tok det som et godt tegn, nå er det bønna :D

Når eg gikk gravid med min sønn var det mini. Nå er det lille, blir nok lagt til bror eller søster når vi vet kjønn :-)

Med vesla så kalte vi henne "katze" en kjæleform for katt - veldig internt mellom meg og sambo.

Jeg tørr ikke å kalle "det" noe enda, i tilfelle det skulle gå galt..

Ingenting enda, har liksom inne hatt behov for det :p

Ikke noe enda, har liksom bare vært min og han hemmelighet enda<3 delte med en god veninne idag og skal dele med mamma og pappa på mandag

Ingenting enda - kjenner jeg er redd for å knytte meg etter vi mista i 12.uke i november :(
Men d blir nok kallenavn på denne og etter hvert :)

Hvor tidlig begynte dere med navn/kallenavn? Jeg kjenner at jeg må nok komme et stykke inn i graviditeten før jeg tørr å kalle det noe. Må forbi ukene som er mest kritisk nå i starten i alle fall for å se om det er håp i det hele tatt for at det blir noe. Er jo veldig tidlig enda. (4+2) :) :)

Hvor tidlig begynte dere med navn/kallenavn? Jeg kjenner at jeg må nok komme et stykke inn i graviditeten før jeg tørr å kalle det noe. Må forbi ukene som er mest kritisk nå i starten i alle fall for å se om det er håp i det hele tatt for at det blir noe. Er jo veldig tidlig enda. (4+2) :) :)
Begynte ganske tidlig, nesten med en gang vi fant det ut :)

Back
Topp