Hva kaller dere fosteret/babyen i magen?

010000100

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Bare på gøy så tenkte jeg å høre om dere har hatt er kallenavn på fosteret frem til OUL og kanskje etter, før man har et navn klart.

Noen har kanskje et internt kallenavn som man bruker i familien mens noen kanskje ikke har noe særlig forhold til fosteret så tidlig.

Jeg har hørt folk referere til de som lille spire, mikro, mini eller bare babyen.

Vi har en veldig intern greie her hjemme hvor vi kaller han Domo. ( jeg vet nå at det er en gutt men vi har kalt han for domo siden jeg fant ut at jeg var gravid i uke 5/6). Lang historie dette her som er veldig veldig intern men jeg kan hvertfall si at Domo (som er en slags asiatisk animert figur) har fulgt oss som en slags tråd ila forholdet :) Det gir ingen videre mening for noen andre by the way ;)

Her kalles han for Lillebror:)

baby eller lillebror <3

Lillebror <3
Navnet er hemmelig fram til fødsel så vi prøver faktisk og ikke si det så mye, sånn at vi ikke forsnakker oss :p hehe

Mest "babyen", men storesøster blir veldig stolt når vi kaller han Lillebror eller evt det navnet hun ønsker så sterkt for denne babyen .. <3

Babyen. Også blir det til at vi sier en del "den" for vi vet ikke kjønn.

Fra August; vi sier Hen. Hehe, føler nesten det er blitt et navn. Lille Hen og vi <3

Bitteliten fram til OUL, etter det sier jeg vesla eller babyen i magen

Før oul va det spira og lille ruske i mage. No etter oul e det lillebror, og babyen, og fremdeles lille ruske siden detta e minstebane :)

Før OUL var det knoll ogg tott, har bare tenkt at det var to gutter så derfor knoll og tott, men etter OUL kalles de bare små gullene, vet ikke hva slags kjønn de er, men han lurte på om det kunne være en jente der i hvertfall, så da passer ikke knoll og tott! :)

Knerten og babyen går det i her :)

Back
Topp