Hva kaller dere den lille i magen?

Bruker pjokken i app’en, men baby eller thingy når vi snakker.
 
Forrige ble kalt parasitten :hilarious: Nå går de bare som "tvillingene".
 
Her har jeg til nå bare kalt den celleklumpen, til min samboers irritasjon. Men har ikke fått meg til å kalle den noe annet, er så knøttliten, og har jo for det meste bare vært en celle. Eller så går det i "den dær inne". Håper det blir enklere når vi ser den på TUL, eller når en begynner å kjenne baby spark og magen begynner å vokse.
 
Egentlig ingenting enda:p Snakker i så fall mest om hvordan det går med meg, ikke så mye om fosteret:rolleyes:
 
Her har jeg til nå bare kalt den celleklumpen, til min samboers irritasjon. Men har ikke fått meg til å kalle den noe annet, er så knøttliten, og har jo for det meste bare vært en celle. Eller så går det i "den dær inne". Håper det blir enklere når vi ser den på TUL, eller når en begynner å kjenne baby spark og magen begynner å vokse.

Så i appen av fra uke 13 blir fosteret 8,5 cm lang (74 CRL). Det er jo faktisk litt:eek:
 
Så i appen av fra uke 13 blir fosteret 8,5 cm lang (74 CRL). Det er jo faktisk litt:eek:
Ja. Det er litt, og tenker at det blir enklere med benevnelse når vi har sett på TUL og kanskje bikker 13 uker. Er bare 9+4 enda.
 
Back
Topp