Hva kaller dere den lille i magen?

Høres så utrolig mye mindre koselig ut enn det faktisk er men vi kaller den enten for baby (forran 2 åringen) men ellers går den under kallenavnet pøbelungen eller pøbelfrøet :hilarious: Men det er mest fordi jeg har vært så dårlig, så har det liksom blitt litt søtt underveis!

Monsteret, for akkurat nå føles det ut som et monster som suger ut all livskraft :shifty: mannen min sier jeg er slem, og kaller det for frøet.

hihi... jeg har kalt den lille for «lille terror» pga kvalme, trøtthet og sykt mye hormoner

Babisen eller parasitten alt etter dagsformen ;)

Både jeg og samboer kjører drosje. Så før vi ble sammen har han alltid sett på meg som en liten snik fordi jeg knakk koden der nede fort med å tjene meg gode penger kjapt og hadde bra skift på bilen i forhold til han.. Så da må den lille bli minisniken til vi vet hvem som er der inne :) De siste dagene har jeg vært totalt utslitt og litt feber så nå har det kun gått i viruset. ;)

Går enten under fruktstørrelsen fra Preggers-appen, eller bamsemumsen. Det er fra TUL hvor han mannen sa at fosteret ligna litt på en bamsemums i det stadiet pga av korte armer og bein i forhold til resten :joyful:

Mannen og jeg snakker om å finne et koselig kallenavn, men blir ikke enige. Han foreslår arvingen eller krapylet, mens jeg selv ønsker et litt mer «koselig» navn.

Hva kaller dere den lille i magen? Kanskje vi får noen ideer :)
Lillebror eller bare han

Back
Topp