Hva kaller dere den lille i magen?

SMI

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
Samboeren min hadde en drøm for noen uker siden, at vi ventet en gutt som vi skulle kalle for Nelson. Vi synes navnet var noe merkelig, men har blitt en sånn greie at hver gang vi prater om den lille kaller vi den Nelson :-P veldig greit i grunn, for da kan vi prate om det hvor som helst uten at noen skjønner hva/hvem vi prater om :-) Hva kaller dere den lille i magen?

Mannen har opplevd å miste mange ganger med første dama si, så han tørr ikke knytter seg noe særlig før uke12. Så han snakker veldig lite om det. Jeg må nok kommer meg på første TUL før det blir noe kosenavn, men blir antagelig bare lille bebis eller noe i den duren :P

Ikke noe foreløpig forde vi har mistet 3 ganger. Vi tør nok ikke å tro for mye på dette før etter uke 12 og kanskje uke 18(når vi mistet sist).

Vi har ikke noe navn foreløpig... Virker som sambo ikke vil knytte seg for mye så tidlig, selv om han noen dager er veldig ivrig :) blir nok bedre ettet tul, da tror jeg det blir mer virkelig for han (og med da :p)

Knøttis:p

Bøllefrø, det dekker både om det er en eller to. :-)

Her har alle tre blitt omtalt som "babyen" bare. Jeg grøsser når jeg leser eller hører "mini i magen".. Veit ikke hvorfor..

forrige gang ble det streken etter ul i uke 6 og vi såg en strek :P Hittil kalles denne bare for frøet, så får vi se hva det blir etter ul på mandag :)

Ikke noe kallenavn enda, men mannen min koser magen min å sier "bebbis!" Haha!
Forrige kalte vi "Peanut" :)

Vi kaller den for både guttenavnet og jentenavnet vi er blitt enig om ;)

Samboeren min har begynt å kalle spira vår for "pjokken" :hilarious: jeg har egentlig slengt meg litt på den :joyful:

• Liker
Reactions: SMI
Eskimoen innimellom, siden dette var et fryseforsøk. :p

Back
Topp