Solstråletante
Elsker forumet
Lurer litt på hva dere kaller de forskjellige besteforeldrene til barnet? Og hvordan forholdet til de er.. Får ikke helt bestemt oss her, og er litt kompliserte forhold[8D][&:] Skal ikke være greit...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *obaibi*
De fikk bestemme selv, her er det ingen kompliserte forhold siden både hans og mine foreldre holder sammen[:)] Og vi har godt forhold til begge sider, heldigvis! Lillemann er superglad i alle 4 og de i han[:)]
Mine foreldre er bestemor og bestefar, hans foreldre er farmor og farfar[:)]
ORIGINAL: mariac84
ORIGINAL: *obaibi*
De fikk bestemme selv, her er det ingen kompliserte forhold siden både hans og mine foreldre holder sammen[:)] Og vi har godt forhold til begge sider, heldigvis! Lillemann er superglad i alle 4 og de i han[:)]
Mine foreldre er bestemor og bestefar, hans foreldre er farmor og farfar[:)]
Så greit:) Foreldrene mine prater ikke sammen, men er ikke noe vondt mellom de og svigers:) Mamma er lissom mormor(har nieser og nevøer som hun er det for) men, hun har alltid vært fornærmet for hun ikke har blitt kaldt bestemor(noe som er uaktuelt for meg, hun er ikke en bestemortype i mine øyne - hun er meget komplisert, babyen kommer ikke til å bli passet av hun osv)
Pappa kunne jeg egentlig tenke meg at ble kaldt bestefar, men det vil jeg også at svigers skal bli kaldt(de kaller seg selv det alt), men babyen kan jo ikke ha to bestefedre som begge blir kaldt bestefar :P! Hmm... Kanskje det bare er greiest med mormor og morfar, bestemor og bestefar(svigers). Pappa er jo selv vokst opp med at foreldrene hans var bestemor og bestefar for meg og søskenbarna. Foreldrene til mamma var døde før jeg ble født... Noen råd:P?
ORIGINAL: Poppsi
Her blir hannes foreldre bestemor og bestefar (de bruker ikke farmor og farfar), Mamma ønsket egt mest å hete bestmor oxo, men jeg vil ikke at de skal hetet det samme, og at lillemann da skal kalle de bestemor+navn.. Jeg har ikke far, så da blir min stefar oxo bestefar og mamma da mormor[:D][:)][:)]