Hva jobber vi med?

wolfbaby

Forelsket i forumet
Er litt nyskjerrig på hva vi i novemberforumet jobber med[:)]
Jeg jobber i barnehage, men er sykemeldt nå pga av bekkenløsning.. Men kunne godt tenkt meg tilbake på jobb nå snart..

Jobber også i barnehage, men er sykemeldt 60%.

Jeg jobber som salgskonsulent, men har vært sykemeldt siden uke 6. Bilkjøring og kvalme er en dårlig kombinasjon.

jeg er ambulanse sjåfør, jobber ca 80%. går ut i permisjon fra og med juli,har ferie i juni så det blir lang sommerferie på meg[:)]

Er utdannet Make-up artist/stylist. Jobber frilans med dette utenom butikk jobb på Lindex!
Utdannet meg som sekretær mens jeg gikk på vgs. Er greit å ha en slik jobb å falle tilbake på...Jobber foreløpig fullt, men skal ha ferie i juli. Tror ikke jeg holder ut lenger enn august eller noe...

Bare 10 dager igjen til ultralyd!!![:)]

beklager,men har ikke noe spesielt å bidra med,jeg går hjemme med to barn frem til 1.August for da begynner dem i barnehagen og det gleder jeg meg kjempe masse til[:)]
Skal bli godt å få det litt friere og gjøre litt mer som man vil[:)]

jobber som kokk på en liten kafe/restaurant.
er utdannet som institusjonskokk.

jeg jobber i barnehage 100%

Hjelpepleier på dementavdeling.

ORIGINAL: Marianne-Mamma

beklager,men har ikke noe spesielt å bidra med,jeg går hjemme med to barn frem til 1.August for da begynner dem i barnehagen og det gleder jeg meg kjempe masse til[:)]
Skal bli godt å få det litt friere og gjøre litt mer som man vil[:)]

er jo jobb det også[:)]

ORIGINAL: Lillejenta88

Jeg.. hmm.. har ingen jobb jeg..
Er avløyser annenhver helg, thats it.. ellers går jeg 15 timer pr. uke på skole..

du er jo student da[:)] avløyser som hva da?

Jeg jobber som reisekonsulent/coach, men har vært 50% sykemeldt de siste 14 dagene på grunn av bekkenløsning.  Får behandling hos fysiotarapaut 2 ganger i uken.   Så får vi se om jeg klarer å være mer på jobb etter hvert..

Er utdannet institusjonskokk uten fagbrev. Jobber som kjøkkenassistent, men er 100% sykemeldt fra jobben.

Hei. jeg jobber også i barnehage 100 %. Er frisk og fin og håper jeg slipper sykemld. fremover.

Studerer jeg..[:)]

Hei!

Jeg jobber som assistent ved en omsorgsbolig (ikke faglært) også
jobber jeg endel som avløser i tillegg.
Men for tiden er jeg sykmeldt pga "følgetilstand av brudd i bekken",
som det står så fint..!

Back
Topp