Hva jobber vi med?

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Stjelt fra et annet forum:)
Selv jobber jeg i klesbutikk for herrer som butikksjef. Har planer om å søke ny jobb nå i svangerskapet, slik at jeg slepper å jobbe i helger, ettermiddager og ekstra timer:) Hva jobber dere med/som?

Jeg er barne - og ungdomsarbeider, har dessverre ingen fast jobb, men jobber som vikar og har hatt vikariat i barnehage :) Håper å få noe fast snart :O

Utdanna omsorgsarbeider og advokatsekretær, jobba som det siste i noen år også ett år som personalkonsulent, før jeg siste året jobbet som saksbehandler me reiseoppgjør! Usikker på hva jeg skal gjøre etterpå, eneste jeg vet er at jeg ikke skal jobbe fullt! 60% - 3 dager i uken hadde vært perfekt :)

Har jobbet som lærer i hestefaget på videregående de siste 8 årene, men kommer sannsynligvis til å slutte etter permisjonen pga. lang reiseveg.

Har tidligere jobbet deltid som dyrepasser i Dyreparken, så skal prøve å komme meg inn igjen der. Det var virkelig drømmejobben for meg og jeg angrer enda på at jeg sa opp.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber med funksjonshemmede ungdommer:-) kjempe givende og spennende jobb:-)

Jobber som frisør :) å i dag fikk jeg fikset håret, så det er klart :p

Eg e utdanna sjukepleiar, men no jobba eg som arbeidslagleder i ein bolig for psykisk utviklingshemma! Har akkurat gjort ferdig videreutdanning i organisasjon og ledelse!

Jobber som pedagogisk leder på små barnsavdeling. Elsker det:) kommer til å savne det å følge opp mine 9 skatter når jeg har permisjon. Tok først allmenn lærer utd, flerkulturell forståelse og fant til slutt min greie barnehagelærer:) tid til hvert enkelt barn og familie:) elsker det:) på sikt vil jeg ta spes ped også:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobber som studiekonsulent på universitet. Fin jobb, men litt stillesittende.

Jobber 100% som fotograf, og trives veldig. :)
I dag har jeg blant annet fotografert to nyfødte tvillinger. I helgen fotograferte jeg mitt sjette bryllup i sommer, og har ett til helgen som kommer før jeg må roe ned mot permisjon :)

Jobber som daglig leder på kafe. Så er rart å overlate ansvaret til andre i permisjonen. Men gleder meg ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

jobba i en helsekostbutikk og med helsekost i 5år, men så flytta vi i fjor og jobber som vikar på en matbutikk, mindre ansvar, men håper på noe fast etter permisjonen.. om det blir der eller et annet sted får tiden vise ;)

Ped.leder i barnehage :) Stortrives, men har begynt på master på deltid og når jeg engang blir ferdig med den har jeg lyst til å jobbe som lærer på videregående :)

Barne- og ungdomsarbeider her!! Jobber i barnehage ☺

Jobber i matbutikk . Men mulig det blir flytting ila permisjonen , så da skal jeg prøve å få meg jobb innen byggbransjen som jeg har gått skole på :)

Back
Topp