Hva jobber vi med?

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hva er du utdannet som? og hva jobber du med?

Selv er eg utdannet kokk,men for øyeblikker jobber eg i open bhg frem til juni
 
Jeg har me og  er for tiden uten jobb.
Skal studere historie eller juss når babyen i magen er 1,5 år emoticon
 
Har me og fibromyalgi. Så jobber ikke for tiden, men mye bedre form så har lyst jobbe litt nå i svangerskapet. Selv om det ikke gir noe nytte! ;)
 
Jeg utdanner meg Som Biolog, men jobben for tiden er dagmamma og hjemmeværende mor, så studerer jeg mens barna sover eller leker for seg selv :D
 
Har svennebrev som baker og er utdannet førskolelærer. Jobber som pedagogisk leder på en småbarnsbase:)
 
Drillinstruktør.... men det kan man dessverre ikke leve av :(

Så jobber for pappa'n min som kontormedarbeider innen industriautomatisering...
 
Utdannet sykepleier, og jobber som det;)
 
Er utdannet dekoratør, men jobber som førsteselger i en interiørkjede emoticon
stortrives
!
 
har noen halvferdige studier men ikke noen annen utdannelse enn videregående pluss litt ekstra fag. Jobber i 60% stilling innen Salg nå og er hjemme annenhver dag med guttungen
 
Er utdannet sykepleier og jobber på sykehjem:-)
 
Er økonomiutdannet og jobber som lønns- og personalrådgiver innen kommunal sektor!
 
jeg er utdannet barnevernspedagog (og fagbrev som omsorgsarbeider) og jobber i barneverntjenesten i kommunen 
 
Jeg avslutter en bachelor i revisjon om en uke, også skal jeg gå videre på master til høsten av og ende opp som siviløkonom. 

Ellers går jeg hjemme med lille gullet mitt :)
 
Har bachelor i markedsføring og er i tillegg utdannet interiørkonsulent, men jeg jobber som korrespondansekontakt og koordinator for L2S i en oljebedrift:)
 
Jeg er utdannet omsorgsarbeider :)
Og jobber innen for faget, i en PU bolig :)
 
Back
Topp