Hva jobber vi kommende juni mammaer med?

En tråd i 'Juni 2020' startet av Tuttelure, 2 Nov 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

I kjemi :)

• Liker Liker x 1
  2. havfrue84 Andre møte med forumet

Matros

• Liker Liker x 1
  3. Hyllrose Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Kult. Oslo?

4. Lilje92 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡

Nei, Bergen :)

5. hansine_ Glad i forumet

Jordmor :happy:

• Vinner Vinner x 1
  6. Jegerfruen Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Grunnskolelærer :happy:

7. LilleTassa Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Veileder / Saksbehandler NAV

8. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

Sykepleier :)

9. Bittelillelykkeliten Forelsket i forumet

10. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Samme her! :D

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Morsomt! :joyful: Hvor studerer du? Har du fått eksamensdatoer til våren? jeg risikerer å ikke få vite det før 1. mars... håper jeg rekker eksamen før mini kommer :p

12. Inuj Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Blomsterdekoratør, huff sesong nå:dead:

13. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Studerer i Kristiansand på UiA :D Ikke fått datoene enda, men regner med de kommer før mars engang (har ikke prøvd å sjekke enda :rolleyes:) Vet eksamensperioden er mai/juni, så håper vi får eksamen tidlig i mai :hilarious: Tenker du å kjøre på med en gang til 3 året, eller ta et år permisjon? Hvor studerer du?

14. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Jeg går i Drammen, har hørt rykter om at eksamenene vi skal ha pleier å være tidlig i mai så håper på det :) siste året her er det mye mindre obligatorisk utenom praksis så når bf samtidig kan ha permisjon har jeg tenkt å fortsette. Blir veldig greit å bli ferdig me studiene så jeg kommer meg ut i jobb :joyful:

15. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Spennende! Tenker jeg tar kontakt med de som styrer utdanningen i januar etter oul for å høre meg frem til hva som er lurest. Fikk første barn 3 året på vgs, og syns det var vanskelig da å gå på skole når han var hjemme og jeg fullamma :)

16. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Det moren min også, og hu "hater" julekaoset :p

17. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Ja spent på hvordan det blir med amming osv, er min første så jeg har ikke så mye å sammenligne med :wacky: har heldigvis ganske korte forelesninger og i praksis har man jo rett på ammepause så får heller samboer komme til meg med mini om det ikke funker med pumping og flaske :shy:

18. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Vi har hatt lange forelesninger (eller lange og lange, men fra 10:15-14:00, 09:15-15:00, med korte pauser mellom) hvor stort sett alt er obligatorisk! :hungover:

19. Friluftsfrøet2020 Blir kjent med forumet

Usj, vet du om det blir samme opplegg til neste år?

20. Bkno1610992 Andre møte med forumet

Lærling i salgsfaget, så her bli lærlingeløpet satt på pause under permisjon:p

Del denne siden