Hva jobber vi kommende juni mammaer med?

Usj, vet du om det blir samme opplegg til neste år?
Null ide, men regner med de har strengt oppmøtekrav da også, men får høre når jeg evt. snakker med de i januar for å se forskjellige løsninger :)
 
Sykepleier, men vil bare bort fra yrket. Trives ikke. Skal bruke permisjonstiden på å prøve finne noe annet :)
 
Sykepleier, men vil bare bort fra yrket. Trives ikke. Skal bruke permisjonstiden på å prøve finne noe annet :)
Du vil ikke prøve noe annet innenfor sykepleie da? Er jo så mye forskjellig vi kan gjøre :)
 
Jeg driver også å tenker at jeg vil ha meg ny jobb etter permisjon. Ett tips kan være å søke ulønnet permisjon og bruke den tida på å prøve å ta vakter andre plasser? Det har jeg tenkt til:)
 
Du vil ikke prøve noe annet innenfor sykepleie da? Er jo så mye forskjellig vi kan gjøre :)

Prøvd litt forskjellig. Har jobba som sykepleier i 16 år og har egentlig bare ønska meg vekk. Men er lønna som holder meg der. Men videreutdanning kunne vært en ide. Jordmor feks.
 
Prøvd litt forskjellig. Har jobba som sykepleier i 16 år og har egentlig bare ønska meg vekk. Men er lønna som holder meg der. Men videreutdanning kunne vært en ide. Jordmor feks.

skjønner. Redninga her ble poliklinikk.
 
Spesialpedagog, jobber med barn med autisme.
 
Back
Topp