U Unnlebaby Unnle 2 Apr 2013 #1 Må jo bli litt kjent med alle...hehe. Er sikkert en tråd med dette fra før også eller?
Oidapoida Elsker forumet Tilgangsansvarlig Julistrålene 2025 ♡ 2 Apr 2013 #2 Tror faktisk ikke vi har en slik tråd! Selv jobber jeg på flyplass, i blant annet baren og UpperCrust (der baguettene selges )
Tror faktisk ikke vi har en slik tråd! Selv jobber jeg på flyplass, i blant annet baren og UpperCrust (der baguettene selges )
Karina Meg :) 2 Apr 2013 #5 Jeg jobber på avlastningshjem for utviklingshemmede barn elsker jobben min
U Unnlebaby Unnle 2 Apr 2013 #6 Selv jobber jeg som helsesøster...med fare for å skremme alle bort fra meg her inne
H Hemmligheten Flørter med forumet 2 Apr 2013 #7 Eg jobber som kontormedarbeider/adm i eit reklamebyrå
Supa'Mama September 2013 <3 2 Apr 2013 #10 Tror vi har en gammel slik en også Men jeg er Executive Assistant i et oljeservice firma
C Carro_suss Glad i forumet 2 Apr 2013 #11 Barnehage assistent nå siden september, men blir mere skole etter ungen kommer, har fortsatt ikke funnet det jeg brenner for:s
Barnehage assistent nå siden september, men blir mere skole etter ungen kommer, har fortsatt ikke funnet det jeg brenner for:s
B BellaBanana Betatt av forumet 2 Apr 2013 #13 Jeg er sykepleier, og jobber på en gastrokirurgisk og endokrin avdeling.
Dhalia Betatt av forumet 2 Apr 2013 #16 Fagkonsulent her. Veileder i opplæringen av barn med autisme og andre utviklingsforstyrrelser under skolepliktig alder.
Fagkonsulent her. Veileder i opplæringen av barn med autisme og andre utviklingsforstyrrelser under skolepliktig alder.