Hva jobber mannen din som?

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Det lurer jeg på.

Min mann/ samboer jobber som driftssjef, og har ansvar for flere butikker innen klær og sport. Jobber med markedsstrategier og personal. Han har sagt opp sin nåværende stilling, og ser seg om etter nytt arbeid etter permisjonen. Han har lyst å jobbe mer med merkevarebygging. Han er utdannet økonom med hovedvekt på markedsføring. ;)

min jobber på lager som nestkomanderende på biltema. noe han trives godt med ogville ikke hatt en annen stilling eller jobb

Energimontør :P

Han er foreløpig arbeidsledig, men er utdannet Markesøkonom, har drevet eget snekkerfirma og lakkeringsverksted, har også vært yrkessjåfør

Han er 1. maskinist og jobber på rigg :) Endelig skal han bare være borte 2 uker og hjemme 4! ;) Har vært mange turer på 4 og 6 uker nå, så det skal bli godt ;)

Han er snekker :)

Ja, det er veldig praktisk :D men ikke alltid han er like villig til å utføre mannfolkarbeid her hjemme, skuffene som hører til klesskapet er fortsatt ikke montert, 1,5 år etter klesskapet kom opp... :p

Haha, kjipt ;p Men det blir vel sikker litt sånn. Drittlei etter lange dager på jobb?

Ja, mest sannsynlig noe sånt :p Problemet er jo også at jeg glemmer av hele skuffen, så glemmer jo å mase! Da blir det hvertfall aldri gjort :p

Haha ;) ser den :p vi er flinke til å utsette ting :p og når vi gjer det, så er vi sånn "tok 5 min, kvifor har vi ikkje gjort dette tidligare?":P

Ja, ikke sant! Nå har mannen fri, så skal få han til å gjøre det imorgen! :D

Du klarer det sikker du også? :) Tøff deg, og så har du det klart til han kommer hjem ;)

Jeg er faktisk ganske god å skru sammen ting, men skuffer blir bestandig skeiv :p

huff, alt man må lære seg når man blir alene :p

Ser med gru på fremtiden som ikeamontør osv

Min kjære mann er ingeniør:) Utdanna byggingeniør, men nå jobber han som vanlig ingeniør.. Tror jeg:p Et-eller-annet-ingeniør hvertfall :D

Min kjære mann er ingeniør:) Utdanna byggingeniør, men nå jobber han som vanlig ingeniør.. Tror jeg:p Et-eller-annet-ingeniør hvertfall :D

Ingeniør er ingeniør, liksom ;) Det eneste jeg hører er "penger" :p Fnis

Back
Topp