Hva jobber/jobbet dere som?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg har jobba som musikklærer, blomsterdekoratdør og nå er jeg radiograf [:D] Aldri for seint å forandre yrke sier bare jeg [:)]

Jeg har vært barnehageassistent på småbarnsavdeling i over 16 år nå.  [:)]

I samme barnehage, så jeg stortrives på jobb!  [:)]

Jobbet i en PU bolig nå siden 2006. [:)]

Jeg har gjort mye rart[8D]
Jobbet på bensinstasjon - 8 år
Pleieassistent
Storkjøkken
Stuepike
Renhold
Vaskeri
Kantine med matlagning til 40 menn
Eksamensvakt
Kjørt avis
Drevet barnepark
Div sykehjem - som hjelpepleier
Sykehus

Jobber nå som lærer i vidregående skole og har ekstra jobb på dementen[8D]
Den aller verste jobben jeg har hatt, er eksamensvakt. Det å sitte å holde kjeft i 7 timer med kronisk munndiare, det er veldig vanskelig...

Jeg jobber som servitør på et konferanse hotell, jobber mest frokost og lunsj [:)]

Jeg har jobbet som vasker på regnskapskontor. Nå jobber jeg som vasker på butikken her + ansatt på storkiosken her + ekstrahjelp på butikken + ekstrahjelp på et sykehjem.

Har hatt en deltidsjobb på en kiosk nå i 7 år! Går 3. året på førskolelærer. Så blir nok å jobbe i barnehage/skole etter eg er ferdig utdanna[;)]

Jobbet med mye rart:
-Stall jente
-Kvelds mamma(dagmamma på kvelden)
-Telefon selger
-Barnehage
-Jobbet i kjosk i en dyrehage(hadde ansvar for kjoskene)
-og litt med dyrene der
-Jobbet som PA for tenårings jente
-Stue pike på hotell
-Jobbet som PA for mann i 60 årene (personlig ass)
-Jobbet(jobber) på sykehjem langtids avdeling.
-Jobbet på en rehab avdeling
- Hjemmesykepleie..

Kommer ikke på alt, hehe men det er mer.

Har du drevet barnepark ??
Hvordan gjorde du det ?
Mange barn hadde du der?

ORIGINAL: Greven av gral

Pleieassistent
Storkjøkken
Stuepike
Renhold
Vaskeri
Eksamensvakt
Kjørt avis
Drevet barnepark
Sykehus

Den aller verste jobben jeg har hatt, er eksamensvakt. Det å sitte å holde kjeft i 7 timer med kronisk munndiare, det er veldig vanskelig...

Drevet barnepark

Akkurat nå er jeg lærerstudent og jobber deltid på Brio med leker og barneutstyr.

Før har jeg jobbet som vasker i en barnehage, medhjelper i dagligvarehandel, assistent på sykehjem (dementavd. og boavd.) assistent i barnehage, assistent på barneskole og vikar i barne- og ungdomsskole.

Jeg har jobbet i en matbutikk, ett bakeriutsalg, avlastningsbolig, en pub, vært Dagmamma og jobbet som assistent i ett eiendomsmegler firma!

Nå jobber jeg i en lekebutikk!

Jeg har jo ikke så mange åra i yrkeslivet men har nå hvert litt forskjellige plasser da..
Jobbet i stall
Så har jeg hvert lærling som aktivitør og da har jeg hvert på: Dagavdeling på sykehjem, Rehabiliteringsenter, dagsenter innen PU (2 forskjellige med 2 forskjellige grupper), Vernet bedrift.
Har så jobbet og jobber som vikar på et dagsenter innen PU, har hvert vikar og jobber nå i en bolig (har egentlig helgestilling men går nattevaktvikariat) innen PU[:)]

ORIGINAL: Thep1

Har du drevet barnepark ??
Hvordan gjorde du det ?
Mange barn hadde du der?

ORIGINAL: Greven av gral

Pleieassistent
Storkjøkken
Stuepike
Renhold
Vaskeri
Eksamensvakt
Kjørt avis
Drevet barnepark
Sykehus

Drevet barnepark

Vi drev igjennom Norges kvinne og familielag. Vi var 5 stykker i et styre. Leide av kommunen og fikk støtte til drift av de. Vi hadde på det meste 25-30 barn. Dette var kun et leketilbud for barn fra 2-5 år, 4 timer om dagen.

Har blant annet jobbet som/i:

- Sfo assistent
- Barnehage assistent
- Resepsjonist
- Telefonselger
- Avisbud
- Rutetelefonen 177
- På hittegodskontor

Har også vært innenfor flere yrker som sommerhjelp eller deltidsjobb under studietiden..
Butikkmedarbeider klær
Butikkmedarbeider dagligvare
Jobbet i kjøtt produksjon
Kioskmedarbeider
Kennel
Telefonselger
Prosjektleder i reklamebyrå
Jobber nå med bokføring innenfor bank

Jeg har jobbet i en butikk som het Max 20, tror de er kjøpt opp av nille nå.
Så har jeg jobbet på Norsk folkehelseinstitutt med Mor og Barn undersøkelsen.
Jeg har vært ringevikar i en barnehage.
Og nå er jeg snart ferdig utdannet førskolelærer så da blir jeg og jobbe som pedagogisk leder[:)]

- vaskedame
- Servitør i div. bryllup og selskap
- Daglig leder i kaffebar
- Ansatt ved et bakeriutsalg
- Kjøkken på gamlehjem
- Kontordame for et vanningsfirma
- Gatekjøkkendame
- Dagmamma/barnevakt
- Assistent ved en bolig for multihandikappet barn.

Ferdigutdannet lærer, så skal begynne å jobbe som det til høsten tenker jeg.

Parfymedame (når jeg ikke er i permisjon), ass. ferskvaresjef, skiftleder i dagligvare, servitør og såvidt innom resepsjon [:)]

ORIGINAL: minesmå

så kult! synes det er bra med mye erfaring. en sykepl. på gamlejobben min, bynte som vikar der når hun var 17, og tok sykepl. og jobber der enda, er nå over 50. litt trist å aldri ha prøvd noe annet

Hvorfor er det trist??[&:] om hun elsker og brenner for jobben som sykepleier, er det jo ikke trist, for det er jo tegn på at hun stortrives med det hun driver med.

Lærer

men har under utdanning etc jobba i butikk og med post, samt vært valgt som (betalt) leder av en organisasjon 1 år

Back
Topp