Hva jobber/jobbet dere som?

*lykkeligst*

Forumet er livet
Jeg har jobba som musikklærer, blomsterdekoratdør og nå er jeg radiograf [:D] Aldri for seint å forandre yrke sier bare jeg [:)]

Jeg har vært barnehageassistent på småbarnsavdeling i over 16 år nå.  [:)]

I samme barnehage, så jeg stortrives på jobb!  [:)]

Jobbet i en PU bolig nå siden 2006. [:)]

Jeg har gjort mye rart[8D]
Jobbet på bensinstasjon - 8 år
Pleieassistent
Storkjøkken
Stuepike
Renhold
Vaskeri
Kantine med matlagning til 40 menn
Eksamensvakt
Kjørt avis
Drevet barnepark
Div sykehjem - som hjelpepleier
Sykehus

Jobber nå som lærer i vidregående skole og har ekstra jobb på dementen[8D]
Den aller verste jobben jeg har hatt, er eksamensvakt. Det å sitte å holde kjeft i 7 timer med kronisk munndiare, det er veldig vanskelig...

Jeg jobber som servitør på et konferanse hotell, jobber mest frokost og lunsj [:)]

Jeg har jobbet som vasker på regnskapskontor. Nå jobber jeg som vasker på butikken her + ansatt på storkiosken her + ekstrahjelp på butikken + ekstrahjelp på et sykehjem.

Har hatt en deltidsjobb på en kiosk nå i 7 år! Går 3. året på førskolelærer. Så blir nok å jobbe i barnehage/skole etter eg er ferdig utdanna[;)]

Jobbet med mye rart:
-Stall jente
-Kvelds mamma(dagmamma på kvelden)
-Telefon selger
-Barnehage
-Jobbet i kjosk i en dyrehage(hadde ansvar for kjoskene)
-og litt med dyrene der
-Jobbet som PA for tenårings jente
-Stue pike på hotell
-Jobbet som PA for mann i 60 årene (personlig ass)
-Jobbet(jobber) på sykehjem langtids avdeling.
-Jobbet på en rehab avdeling
- Hjemmesykepleie..

Kommer ikke på alt, hehe men det er mer.

Har du drevet barnepark ??
Hvordan gjorde du det ?
Mange barn hadde du der?

ORIGINAL: Greven av gral

Pleieassistent
Storkjøkken
Stuepike
Renhold
Vaskeri
Eksamensvakt
Kjørt avis
Drevet barnepark
Sykehus

Den aller verste jobben jeg har hatt, er eksamensvakt. Det å sitte å holde kjeft i 7 timer med kronisk munndiare, det er veldig vanskelig...

Drevet barnepark