Hva jobber folk med??

Miraxine

Glad i forumet
Tjohei!! Noen som har noen artige jobber å fortelle om? Selv jobber jeg med regnskap. Det har virkelig vært noen haaaarde måneder nå, men nå begynner det så vidt å roe seg litt ned! Det er deilig å komme i mål, og begynne på nytt år... [:)] Vet at yrket mitt hørest drit kjipt ut, men det er utrolig interresant (synest jeg) og det som er fint er at det er mange å forholde seg til og prate med i løpet av en dag. Det er hvertfall ikke yrket det er vanskelig å være gravid i [:)]...ingen tunge løft eller noe sånt! Ha en fin arbeidsdag folkens [8D]

offa...sykemeldt?? Det var ikke bra! Men kan se for meg at det er litt belastning i det yrket? Hva er du sykemeldt for da?

Jeg er legesekretær, begynner å jobbe på onsdag etter et års permisjon. Skal jobbe der til sommeren før jeg går ut i et år permisjon på ny![:D]

oi...skal si du liker å ha fri [;)] ...hehe...kose deg på jobb så lenge det varer da [:)]

ja ja, jeg har det helt fint på jobb, bare utrolig vanskelig å dra fra barnet sitt. Liker å se henne hele tiden[:D]

jeg jobber i barnehage, er barne-og ungdomsarbeider! jobber fortsatt 100% og håper på det helt til jeg tar sommerferie..[:)][:)][:)]

eg måtte si opp jobben... så er hjemmeverende med snaaaaart (om lenge)
2 små herlige unger

Jeg jobber på sykehjem. Går veldig fint, men kjenner jeg blir sliten i ryggen av og til. trives godt, og håper jeg kan jobbe lenge....

Jeg er omsorgsarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede. Det kan til tider være ekstra slitsomt nå, "lunta" er ikke like lang lenger he he.. Blitt bedre igjen nå da, var verst de to første mnd, var så sliten...[X(]

Jeg er barne- og ungdomsarbeider. Er for tiden egentlig arbeidsledig, men har to dager fast i en barnehage mnd for mnd...... tar mye vikar timer utenom og trives i yrket mitt. håper på å kunne jobbe til sommeren....