Hva jobber folk med??

Miraxine

Glad i forumet
Tjohei!! Noen som har noen artige jobber å fortelle om? Selv jobber jeg med regnskap. Det har virkelig vært noen haaaarde måneder nå, men nå begynner det så vidt å roe seg litt ned! Det er deilig å komme i mål, og begynne på nytt år... [:)] Vet at yrket mitt hørest drit kjipt ut, men det er utrolig interresant (synest jeg) og det som er fint er at det er mange å forholde seg til og prate med i løpet av en dag. Det er hvertfall ikke yrket det er vanskelig å være gravid i [:)]...ingen tunge løft eller noe sånt! Ha en fin arbeidsdag folkens [8D]

offa...sykemeldt?? Det var ikke bra! Men kan se for meg at det er litt belastning i det yrket? Hva er du sykemeldt for da?

Jeg er legesekretær, begynner å jobbe på onsdag etter et års permisjon. Skal jobbe der til sommeren før jeg går ut i et år permisjon på ny![:D]

oi...skal si du liker å ha fri [;)] ...hehe...kose deg på jobb så lenge det varer da [:)]

ja ja, jeg har det helt fint på jobb, bare utrolig vanskelig å dra fra barnet sitt. Liker å se henne hele tiden[:D]

jeg jobber i barnehage, er barne-og ungdomsarbeider! jobber fortsatt 100% og håper på det helt til jeg tar sommerferie..[:)][:)][:)]

eg måtte si opp jobben... så er hjemmeverende med snaaaaart (om lenge)
2 små herlige unger

Jeg jobber på sykehjem. Går veldig fint, men kjenner jeg blir sliten i ryggen av og til. trives godt, og håper jeg kan jobbe lenge....

Jeg er omsorgsarbeider og jobber med psykisk utviklingshemmede. Det kan til tider være ekstra slitsomt nå, "lunta" er ikke like lang lenger he he.. Blitt bedre igjen nå da, var verst de to første mnd, var så sliten...[X(]

Jeg er barne- og ungdomsarbeider. Er for tiden egentlig arbeidsledig, men har to dager fast i en barnehage mnd for mnd...... tar mye vikar timer utenom og trives i yrket mitt. håper på å kunne jobbe til sommeren....

Jeg jobber på ett café, rett vid siden av Karl Johan, som ass.daglig leder.. [:D] Er sykemeldt 50% pga vondt i korsryggen, veldig slitsomt med mye ståing, gåing å rydding... 

jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage.Kjenner at jeg kan bli veeeldi trøtt, lei og sliten når dagen er omme...................................klarer liksom ikke gjøre noe mer senere på dagen..

jeg jobber som daglig leder på et utested-kjempegøy:-)Håper å jobbe lengst mulig,men det er mye ståing og gåing-og tunge løft blir det og..30 liters ølfat er vel ikke det beste å gå å bære på nå men...

jobbet på en matbutikk, men sa opp fordi jeg aldrig fikk kontrakten min. dessuten rotet de så alt for ofte med lønningene og timene!

Helsesektoren her!

Jobber 100% som tannpleier, trives veldig godt[:)]

Jeg er student - skal bli barnevernspedagog. Har egentlig gått ganske bra med skolen hittil, men det har vært noen dager jeg har gått hjem (vi hadde laaange dager en periode jeg var i litt dårlig form). Satser på å ta permisjon hele høstsemesteret, for da er det praksis som står på programmet, og gå på studiene igjen i januar. På den måten kan jeg ta praksisen igjen høsten etter, og studiene vil bare bli utsatt med et halvår. Får se hva de sier til det på skolen....

[:)]Jeg jobber som demonstrasjonsmedarbeider. Står i matbutikker å deler ut smaksprøver. Vi har masse forskjellig vi har demo på. Det jobber jeg med 2-3 dager i uka. Så nå skal jeg fylle ut dagene med å kjøre Taxi de dagene jeg ikke har demo.
Kjempekoselig jobb, treffer jo masse mennesker.[:D]

jeg er utenlandsstundent. Studerer oversetter med tysk, russisk og fransk. Har tenkt å ta translatøreksamen i Bergen nå i mai. Tar meg et frisemester akkurat nå, formen er ikke helt bra, så pugging er ikke helt tingen![8|]

jobber på bensinstasjon jeg[:D]

Back
Topp