Hva jobber du og mannen med?

Haha! Så gira du er på innlegg! :laughing025
Godt det ikke bare er meg. Jeg er ass butikksjef og mannen min er dataingeniør. Dere da?

Jeg jobber på sykehjem og mannen på anlegg :)

Jeg er HMS-rådgiver, og mannen jobber som rådgiver på NAV

jeg er tillkallingsvikar i bhg og hjemmesykepleien... Gubben kjører lastebil(distrubusjon)( muligens begynne på igjen som gravemaskinfører snart

Hvordan er det å jobbe på NAV?

Han trives svært godt. Han jobber på kontaktsenteret (55553333) med spesialisering innenfor Pensjon (55553334).
Kontaktsenteret er førstelinjen inn til NAV. Der betjener de alle områder - tror derimot at han noen ganger kan oppleve at folk opplever kontaktsenteret som en sentralbordfunksjon, mens det i realiteten er slik at de kan få bistått og løst 70% av innkommende henvendelser såframt folk forstår funksjonen dems;-)

ooo.. rike dere da;) Hehe.. Jeg er førskolelærerstudent og mannen jobber på lefdal :p

Ikke ennå men sparer opp penger og jobber hardt. Jeg jobber bare 80% og tar lederkurs.
Mannen min er nyutdannet så har ikke så god lønn ennå (450 000), men får nok en god økning med neste lønnsforhandling :) Vi planlegger å bygge hus, det er ikke akuratt billig.

Jeg er sosionom, men jobber som miljøterapeut på avlastningsbolig for barn med utviklingshemning <3 kjæresten er egentlig snekker, men jobber som blikkenslager og med varmepumpeinstallasjon :)

Jeg er personalrådgiver og min samboer er teamleder for cnc.

er dårlig så klarer ikke å jobbe eller finne meg en jobb, så har just søkt om arbeidsavklarings penger.
Samboer jobber som elektriker :)

Back
Topp