Hva jobber du med?

Jobber som sjåfør, reklamasjonsbehandler og butikkmedarbeider i bildel bransjen.
 
Er utdannet lærer fra 1-7 trinn. Er kontaktlærer for en 7.klasse i år :happy:
 
Jobber som lærer på barneskole :)
 
Pedagogisk leder med ansvar for førskolebarn :) til høsten blir det forhåpentligvis spes ped videreutdanning :D
 
Spennende!
Jeg må prøve å finne noe annet enn å "bare være sykepleier". Lei av å jobbe kveld og helg, lei av hele helseyrket :arghh::banghead:
Jeg kjente på deg samme så deg, også var jeg så heldig at jeg fikk meg jobb på poliklinikk i rusomsorgen kun dagtid og noen timer hver 3. lørdag. Fri fleste helligdager. Jobber som behandler og har oppfølging og egen pasientliste, så føler meg ikke som «bare en sykepleier» lengre som da jeg var en i mengden på sengepost.. Kanskje du kan se etter jobb i poliklinikk..?
 
Jeg kjente på deg samme så deg, også var jeg så heldig at jeg fikk meg jobb på poliklinikk i rusomsorgen kun dagtid og noen timer hver 3. lørdag. Fri fleste helligdager. Jobber som behandler og har oppfølging og egen pasientliste, så føler meg ikke som «bare en sykepleier» lengre som da jeg var en i mengden på sengepost.. Kanskje du kan se etter jobb i poliklinikk..?
Poliklinikk vil ikke være aktuelt, pengene som sykepleier kommer jo inn når man jobber kveld/helg/helligdager. Vi har ikke økonomi til at jeg skal gå ned så mye i lønn :sorry:
 
Jeg kjente på deg samme så deg, også var jeg så heldig at jeg fikk meg jobb på poliklinikk i rusomsorgen kun dagtid og noen timer hver 3. lørdag. Fri fleste helligdager. Jobber som behandler og har oppfølging og egen pasientliste, så føler meg ikke som «bare en sykepleier» lengre som da jeg var en i mengden på sengepost.. Kanskje du kan se etter jobb i poliklinikk..?

Sniker fra desember :shy: Da jobber vi med akkurat det samme:cool05
 
Back
Topp