Hva jobber du med?

Rosebud 2022

Betatt av forumet
Oktobergull 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Det kan være artig å se hva alle jobber med :happy:
Jeg jobber på et sykeheim, på demensavdelig.
 
Jobber som barnehagelærer og montessoripedagog på en småbarnsavdeling i en montessoribarnehage
 
Sykepleier i hjemmesykepleien
 
Jeg jobber som støttepedagog i barnehage
 
Sykepleier på sykehus :smiley-bounce012
 
Jobber som sykepleier på klinikk (kosmetisk) :)
 
Jobber som sykepleier på klinikk (kosmetisk) :)
Oh spennende! Kan jeg spørre hva slags oppgaver du har? :happy: (Hilsen sykepleier som er lei av å være sykepleier og prøver å finne tilbake gleden i jobbe sin)
 
Oh spennende! Kan jeg spørre hva slags oppgaver du har? :happy: (Hilsen sykepleier som er lei av å være sykepleier og prøver å finne tilbake gleden i jobbe sin)
Jeg utfører mye forskjellige behandlinger, hovedsaklig injeksjoner som filler og botox, laserbehandlinger (hår, hud, blodkar osv) og også hudpleie, vipper, bryn og litt anna :)
Veldig variert arbeidsdag, veldig fine arbeidstider, greit godt betalt synes jeg og mye goder som kommer med jobben i form av reiser til kurs og ikke minst behandlinger :)
Jobba 3 delt turnus på sykehus tidligere, deet går jeg ikke tilbake til :p
 
Jeg utfører mye forskjellige behandlinger, hovedsaklig injeksjoner som filler og botox, laserbehandlinger (hår, hud, blodkar osv) og også hudpleie, vipper, bryn og litt anna :)
Veldig variert arbeidsdag, veldig fine arbeidstider, greit godt betalt synes jeg og mye goder som kommer med jobben i form av reiser til kurs og ikke minst behandlinger :)
Jobba 3 delt turnus på sykehus tidligere, deet går jeg ikke tilbake til :p
Spennende!
Jeg må prøve å finne noe annet enn å "bare være sykepleier". Lei av å jobbe kveld og helg, lei av hele helseyrket :arghh::banghead:
 
Spennende!
Jeg må prøve å finne noe annet enn å "bare være sykepleier". Lei av å jobbe kveld og helg, lei av hele helseyrket :arghh::banghead:
Ja det kan jeg skjønne.. Jeg tenker at jeg har drømmejobb akkurat nå, men om jeg ikke får jobba med det resten av arbeidslivet så har jeg alltid "vanlig" sykepleie å falle tilbake på :)
 
Back
Topp