Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg jobber i butikk, detaljvare/interiør. 100%, butikksjef. Kjenner tempoet er ganske tregt om dagen og sliter litt innimellom med kvalme som kommer i bølger!
Jeg jobber i barnehage og tar studie ved sidan. Tung jobb, som krever veldig mye. Sist jeg var gravid blei jeg fort sykemeldt. Var av og på. Til jeg tilslutt blei sykemeldt ut svangerskapet. Så vi får se hvor langt jeg kommer denne gangen. Kjenner det alle rede i korsryggen... Ikke bra!
Jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage som tilkallingsvikar. Nå har jeg gått aktivt inn for å øke barnetallet i kommunen, så da syns jeg de snart må gi meg fast jobb. Er lov å prøve seg.
Er vernepleier i 75% jobber med mennesker med nedsatt funksjonsevne har vært sykmeldt de 2 andre gangene pga blødninger i hvertfall 2/3 måneder før termin, så blir spennende å se hvordan dette går
Spesialpedagog i barnehage. Har heldigvis ingen veldig utagerende barn (Ingen biting, voldsomme episoder, o.l.) som jeg jobber med for tiden, og satser på at jeg kan jobbe 100% til jeg går ut i permisjon.