Hva jobber du med?

Ramp3n

Glad i forumet
Jeg jobber i butikk, detaljvare/interiør. 100%, butikksjef. Kjenner tempoet er ganske tregt om dagen :P og sliter litt innimellom med kvalme som kommer i bølger!

Jeg er økonom og arbeider i en økonomiavdeling :)
Stillesittende jobb, men har fleksitid som jeg nyter godt av.

Jeg er sykepleier :)
Kjenner at jeg er veldig glad for at jeg har sommerferie nå, er så dårlig at jeg ikke ville ha fungert på jobb...

Jeg jobber i barnehage og tar studie ved sidan. :) Tung jobb, som krever veldig mye. Sist jeg var gravid blei jeg fort sykemeldt. Var av og på. Til jeg tilslutt blei sykemeldt ut svangerskapet. Så vi får se hvor langt jeg kommer denne gangen. Kjenner det alle rede i korsryggen... :p Ikke bra!

Last edited:
Jeg er barnehagelærer/barnehageleder for en åpen barnehage og tar masterstudie ved siden av. Begynner på masteroppgaven nå:rolleyes::joyful:

Jeg er barne og ungdomsarbeider og jobber i barnehage som tilkallingsvikar. Nå har jeg gått aktivt inn for å øke barnetallet i kommunen, så da syns jeg de snart må gi meg fast jobb. Er lov å prøve seg. :hilarious:

Er vernepleier i 75% jobber med mennesker med nedsatt funksjonsevne :love017 har vært sykmeldt de 2 andre gangene pga blødninger i hvertfall 2/3 måneder før termin, så blir spennende å se hvordan dette går :smiley-angelic001

Jeg er vernepleier, jobber i skole/SFO og studerer deltid så er spent på hvordan dette skal gå. Formen er foreløpig ganske bra så får krysse fingrene.

Spesialpedagog i barnehage. Har heldigvis ingen veldig utagerende barn (Ingen biting, voldsomme episoder, o.l.) som jeg jobber med for tiden, og satser på at jeg kan jobbe 100% til jeg går ut i permisjon.

Helsefagarbeider, jobber på sykehjem og i hjemmetjenesten. Fungerer ikke på jobb om dagen, nettopp forlenga sykemelding fra 3 uker til 6 :)

Arkivkonsulent. Har ikke greid å jobbe noen av mine tidligere svangerskap pga hypermesis, men lov å håpe denne gangen ♡

Helsefagarbeider, jobber som nattvakt :happy: går veldig bra enda, og håper jeg holder ut til permisjonstiden :smiley-angelic001

Omsorgsarbeider og jobber på sykehjem :happy:
Håper å holde meg på jobb en stund, men tror ikke at jeg holder helt til permisjonstiden.

Back
Topp