Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpløst når man ikke har fullstilling..(er også sykepleier som jobber en del ekstra) nå når de regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd... tviler på at jeg har overskudd til å ta så mye ekstra de siste tre mnd..Jeg jobber som sykepleier, i en 80% stilling og jobber ekstra opp til 100 %.
Redd j går ned betraktelig i lønn ved en evt permisjon.
Tror grensen uansett ligger på 6 G fra NAV. Arbeidsgiver kan derimot velge å utbetale mer.Jeg tjener relativt godt, får vel Max utbetaling i foreldrepenger? Husker ikke fra forrige permisjoner, og tjener uansett nærmere 200000 mer i året nå enn da.
Regner de bare fra tre siste mnd? Det er jo relativt urettferdig og gjenspeiler lite den normale arbeidsinnsatsen da man fort kan ende opp med å bli sykmeldt og dermed jobbe redusert.... p
Jeg tjener relativt godt, får vel Max utbetaling i foreldrepenger? Husker ikke fra forrige permisjoner, og tjener uansett nærmere 200000 mer i året nå enn da.
Regner de bare fra tre siste mnd? Det er jo relativt urettferdig og gjenspeiler lite den normale arbeidsinnsatsen da man fort kan ende opp med å bli sykmeldt og dermed jobbe redusert.... p
Håpløst når man ikke har fullstilling..(er også sykepleier som jobber en del ekstra) nå når de regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd... tviler på at jeg har overskudd til å ta så mye ekstra de siste tre mnd..
Man får jo lønn når man er sykemeldt, så tror ikke det skal ha noe innvirkning på foreldrepengene? Det stiller seg vel litt annerledes når man ikke har full stilling, de færreste har vel overskudd til å ta alle ekstravaktene som de pleier mot slutten av graviditeten :/Jeg tjener relativt godt, får vel Max utbetaling i foreldrepenger? Husker ikke fra forrige permisjoner, og tjener uansett nærmere 200000 mer i året nå enn da.