Hva jobber du med?

Curious

Betatt av forumet
Hva jobber du med? Hvor stor stilling jobber du?

Jeg er for tiden butikkmedarbeider, har en 40%stilling og dagpenger .

Vurderer å bytte jobb for å få større stilling eller skaffe enda en jobb...vanskelig å få seg 100% jobb!

(etter permisjon vi snakker om her ja!

Jeg jobber som sykepleier, i en 80% stilling og jobber ekstra opp til 100 %.

Redd j går ned betraktelig i lønn ved en evt permisjon.

Håpløst når man ikke har fullstilling..(er også sykepleier som jobber en del ekstra) nå når de regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd... tviler på at jeg har overskudd til å ta så mye ekstra de siste tre mnd..

Jeg tjener relativt godt, får vel Max utbetaling i foreldrepenger? Husker ikke fra forrige permisjoner, og tjener uansett nærmere 200000 mer i året nå enn da.

Regner de bare fra tre siste mnd? Det er jo relativt urettferdig og gjenspeiler lite den normale arbeidsinnsatsen da man fort kan ende opp med å bli sykmeldt og dermed jobbe redusert.... p

Jeg tjener relativt godt, får vel Max utbetaling i foreldrepenger? Husker ikke fra forrige permisjoner, og tjener uansett nærmere 200000 mer i året nå enn da.

Regner de bare fra tre siste mnd? Det er jo relativt urettferdig og gjenspeiler lite den normale arbeidsinnsatsen da man fort kan ende opp med å bli sykmeldt og dermed jobbe redusert.... p
Tror grensen uansett ligger på 6 G fra NAV. Arbeidsgiver kan derimot velge å utbetale mer.

Blir du sykemeldt så taper du ikke noe. Men om du fint klarer å jobbe din 80% stilling og ikke noe ekstra, og da ikke sykemelder deg, da taper du. Ganske dårlig deal.

Jeg er også spl, med 87% stilling. Jobber fortsatt 100% ++. Får grei lønn i permisjon, men taper endel da en god andel av det jeg tjener består av overtid her og der. En time her, halvannen time der. Overtid tells ikke med i utregninga.

Håpløst når man ikke har fullstilling..(er også sykepleier som jobber en del ekstra) nå når de regner gjennomsnittet av de 3 siste mnd... tviler på at jeg har overskudd til å ta så mye ekstra de siste tre mnd..

Prøv å å lønningskontoret til å sende inn inntektsopplysninger så fort de kan. Da kan du ihvertfall slappe av litt den siste mnd før perm. De kan tidligst sende inn 4 uker før permisjon starter.

Man får jo lønn når man er sykemeldt, så tror ikke det skal ha noe innvirkning på foreldrepengene? :-) Det stiller seg vel litt annerledes når man ikke har full stilling, de færreste har vel overskudd til å ta alle ekstravaktene som de pleier mot slutten av graviditeten :/

Man får jo lønn når man er sykemeldt, så tror ikke det skal ha noe innvirkning på foreldrepengene? :) Det stiller seg vel litt annerledes når man ikke har full stilling, de færreste har vel overskudd til å ta alle ekstravaktene som de pleier mot slutten av graviditeten :/

Joda man får lønn, men det er de «tapte ekstravaktene». :-) men det går nok bra:-)

Jeg jobber 100% som veterinær, men jobber vakter i tillegg. Så jobber jo langt mer enn 100%. Men tror ikke alle disse vakttilskuddene blir med i beregningen?

Du skal vell ikke gå ned i lønn for det om vell

Jeg jobber som sykepleier i 100% vikariat. Vikariatet går ut i august, men fikk mail om at det ble forlenget ett år til :Heartpink Deilig å slippe å tenke på å søke ny stilling etter permisjon, og ikke minst få full opptjening av feriepenger!

Back
Topp