Hva jobber du med?

Jobber som miljøterapaut i privat barnevernsinst- blir å jobbe så lenge det er trygt å jobbe ( så lenge jeg er på avdelinger der det er liten risiko) ønsker å jobbe lengst mulig :) flere kollegaer går ut i uke 12 med svangerskapspenger, kommer helt an på hva type ungdom vi har.

Er frisørlærling. Planen er å få unngjort så mye som mulig før permisjon. Men hørte rykter om nye retningslinjer for gravide og arbeid med kjemiske stoffer (som farger, bleking, permanent o.l.). Men det går det i såfall an å jobbe rundt ift at jeg bare er lærling enda :)
Hittil er jeg bare flink å bruke alle hjelpemidler vi har i salongen.

Kontorrotte som flere her sier :P Jobber nok frem til permisjon, men blir nok en delvis sykemelding på slutten pga av lang pendleravstand.

Sekretær/renholder. Tenkte å gjøre sånn at jeg jobber ut januar,så tar jeg ferie ukene frem til permisjon starter...

Sykepleier her også. Håper inderlig jeg ikke vil trenge sykemelding siden jeg har lav stillingsprosent (jobber likevel heltid), og vil da tape mye penger :(

Kontorrotte [emoji193] håper å kunne jobbe helt frem til permisjonsstart, sist ble jeg "tvangs"sykemeldt etter nesten for tidlig fødsel + hypermesis fra uke 20.

Sykepleier her og. Satser på å jobbe lengst mulig med litt tilrettelegging. Så lenge kroppen tillater det [emoji6]

Jobber på sykehjem.
Sykepleier her også. Håper inderlig jeg ikke vil trenge sykemelding siden jeg har lav stillingsprosent (jobber likevel heltid), og vil da tape mye penger :(

Ikke noe problem. Om du blir sykemeldt vil sykepengene bli beregnet ut i fra snittet på inntekten du har hatt siste (6?) mnd.

Pedagogisk leder, og håper VIRKELIG jeg kan jobbe frem til permisjon denne gangen. Med de andre to har jeg hatt hyperemesis, og vært sykemeldt hele veien. Jeg spyr på jobb nå også, men krysser likevel fingrene for at jeg skal klare jobben [emoji28][emoji111]️

Jobber på sykehjem [emoji4] tror ikke jeg kommer til å jobbe helt frem til perm. Kanskje jeg blir flyttet til noe annet pga tyngde

Back
Topp