Hva jobber du med?

Sykepleier med videreutdanning i ledelse. Foreløpig sykmeldt fra uke 7 pga tidlig bekkenløsning og kvalme som plutselig har kommet..

Systemutvikler. Ingen grunn til at jeg ikke skal kunne fortsette ut graviditeten, siden det er en stillesittende jobb helt uten fysiske anstrengelser og farer.

Kommunikasjon/informasjon - håper på å jobbe helt frem til permisjonen :)

Jobber som helsefagarbeider i boliger med psykisk utviklingshemmede. Kommer til å jobbe frem til permisjon. Ser ikke noen grunn til at det ikke skal gå :)

Jobber som lærer, og planen er å jobbe frem til permisjon [emoji4]

Økonom, kontorrotte, så har jobbet helt frem til permisjon de andre gangene. Satser i utgangspunktet på det samme denne gangen med mindre svangerskapet blir veldig anderledes.

Forrige svangerskap jobbet jeg helt til den dagen vannet gikk (uke 36+4). Det er planen å jobbe helt til permisjon denne gangen også, MEN jeg merker jeg ikke bør ta meg helt ut slik som sist. Jobber som fotograf og noen ganger er jeg på jobb i 12-15 timer, på oppdrag som krever mye av meg. Kan jeg gå til legen bli delvis sykemeldt pga enkelte oppdrag som er ganske heavy for meg?

Jobber som lærer. Sist blei jeg 50 % sjukemeldt pga bekkenplager de siste 5 mnd. Har sliti litt med bekkenet etter fødsel også, så regner nesten med at den kommer tilbake denne gangen også. Begynt å kjenne det litt allerede..

Jobber innen supply chain, kontorrotte ;) dersom formen holder seg som nå jobbet jeg nok til permisjon! Det er iallefall ønsket! Startet i denne stillingen i februar, så er sikkert nok ikke populært at jeg er gravid[emoji30] gruer meg noe helt vanvittig til å fortelle det når jeg er tilbake på jobb etter ferien om to uker...

Jeg jobber som mamma og husmor så skal jobbe frem til fødsel [emoji13] Blir en liten perm fra husmorjobben når jeg er på føden og barsel, men så er det tilbake på jobb. Kanskje i en litt redusert stilling [emoji14]

Jobber i butikk :-) og er ganske sikker på at jeg holder ut 100% frem til permisjon. Hvis ikke kroppen skulle si noe annet :-)

Jeg jobber som mamma og husmor så skal jobbe frem til fødsel [emoji13] Blir en liten perm fra husmorjobben når jeg er på føden og barsel, men så er det tilbake på jobb. Kanskje i en litt redusert stilling [emoji14]

Samme her [emoji14] [emoji3]

Er også mamma og husmor på fulltid [emoji1] litt ufrivillig da jeg pga sykdom ikke kan jobbe.

Jobber som sykepleier på natt. Må nok få litt tilrettelegging om jeg skal holde ut frem til permisjob

Fagutviklingssykepleier og planen er å jobbe frem til permisjon.

Back
Topp