Hva jobber du med ?

Heipadei

Glad i forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2015
Og innebærer det noen form for risiko?

Jobber som miljøterapeut med unge med autisme/atferd. Risikoen her er dersom det oppstår utagering.

Jobber i psykiatrien så er en risiko for utaggering. Men vi er aldri alene så føler meg trygg mtp dette[emoji3]

Lagermedarbeider på et stort varemottak. Mye tunge løft, 25-30 kg, og truck kjøring, står hele dagen. Begynner å kjenne det i korsryggen og hoftene allerede. Er 6+1 i dag, og må nok kanskje omplasseres til en kontorjobb på lageret etterhvert [emoji849]

Jobber som kokk :) ikke sånn alt for mye risiko, men tunge løft og mye ståing og stressnivå

Jobber på skole som miljøarbeider. Eneste som kan være litt risiko er hvis noen av elevene utagerer.

Sykepleier. Vil ikke si det er mye risiko. Jobber på den reneste avdelingen (ortopedisk), altså ingen smittepasienter eller noe sånn. Men en del mobilisering av nyopererte hofter og knær, men så lenge man tenker og bruker riktig teknikk skal det ikke være tungt.

Men med risikosvangerskap med svangerskapsrelatert høyt blodtrykk og svangerskapsdiabetes, så er det likevel en risiko når det er vanskelig å ikke stresse og vanskelig å spise regelmessig nok (kostregulert sv.dia)

Jobber på sykehus, største risikoen er vel stråling fra røntgenapparat og evt smitte (heldigvis sjeldent vi har det). Har ikke tunge løft heller, men det kan være veldig statisk -ikke så bra hvis bekken skranter osv.

Jeg jobber i lampebutikk, ingen risiko =)

Pedagogisk leder med barn fra 3-6 år [emoji4] ingen risiko føler jeg selv hvertfall.

Sykepleier, jobber på natt med alvorlig syke barn. Jeg jobber nå redusert stilling og tilrettelagt til dag og kveld pga mange tidligere spontanaborter. :-) Er heldig og har en fagleder som er flink til å tilrettelegge

Jobber som lærer i barneskolen :-) Utagerende barn er en risiko hos meg. Ellers er det hektisk med mange små og lite tid til pauser i løpet av en dag, men nå er det snart ferie :joyful:

Jobber ved patologisk laboratorium, største risiko er diverse kjemikalier, men bruker avtrekk og slipper stort sett unna de arbeidsoppgavene når man er gravid :)

Back
Topp