Hva jobber du med?

Ros1

Glad i forumet
Hvilke utdanning har du? og hva jobber du som?

Selv går jeg helsefagarbeider og jobber i en bolig med funksjonhemmede. Stortrives i jobben :)

har desverre ingen utdanning, men  jobber i barnehage.. :)

Jeg er utdannet som fisker og har gått videre på skole og har papir på å kunne jobbe som styrmann/kaptein (må løse sertifikat først da) Men har lagt den utdannelsen på hylla pga en samboer som også jobber på sjøen og en liten unge går ikke så godt sammen ;)

Nå jobber jeg i en bolig med utviklingshemmede og i et privat hjem.

Jeg fullførte ikke lærling tiden som kokk pga graviditet, men fikk tatt påbygg etterpå. Nå jobber jeg som barnehage assistent

Jag jobbar med salg och marknadsföring för 3 hotell.

Utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage

Jeg jobber som frukt og grønt ansvarlig i nærbutikken min :)

Jobbet tidligere på en fabrikk :)

Likte meg godt der, og liker meg godt her jeg er nå :)

er utdannet hjelpepleier og hudpleier, jobber ikke fullt men jobber innimellom på en rus/psykriatri avd..

Jeg er sykepleierstudent 2 år. Jobber ekstra på et bo og service senter og sykehus:)

Er lærer.
Har gått mye forskjellig før jeg "landa" på lærer stortrives!

Har jobbet på kontor, men driver nå å utdanner meg til soneterapaut :-)

Jeg har en mastergrad i kriminologi. Jobber som miljøterapeut i fengselet med innsatte under 18 år!!

Utdannet sykepleier, vidreutdanning innen barne og ungdom psykiatri og har vidreutdanning innen veilending i fosterhjem.

Jobber i barnevernet.

jeg er sykepleier i hjemmetjenesten samt i bofellesskap for eldre. Trives kjempegodt!

Barnevernspedagog.

Jobber på institusjon med ungdom og adferd :-)

Er omsorgsarbeider ( det som nå blir helsefagarb.) Har fast stilling i bolig innen for psyk men den stillinga har eg nå permisjon fra siden eg har vert heime i mamma perm har da jobbet litt ekstra i banrebolig for p.u. har jobbet der før og .

Er ansatt i en lekebutikk.
Har gått skole i salg og servive, men ikke fulført lærlingtiden.

Back
Topp