Hva jobber du med?

Caroline89

Gift med forumet
Ja jenter.. Hva jobber dere med? [:D] Hvordan tror du det vil påvirke svangerskapet fremover? Trenger du tilrettelegging?

Jeg jobber under ullevål som koordinator på kjørekontoret for pasientreiser som ligger ved siden av ahus.

Tror ikke jobben vil påvirke svangerskapet noe negativt fremover, da jeg prater i tlf, og legger inn bestillinger til transportører via pc hele dagen [:D] Så jeg vil nok ikke trenge noen tilrettelegging [:)]

Jeg jobber som ped leder i barnehage.... lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til løft og sånn?!!??!?!

Jeg er for tiden sykepleierstudent student (ferdig i juni)
Men jobber ved siden av på Ullevål, nyfødt sengepost. Storkoser meg og vil tro jeg ikke trenger noen tilrettelegging der[:)]

ORIGINAL: Lollos

Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage.

Hva tenker du om løft og sånn?

Jeg er sykepleiestudent.

Jobber fortiden på Rehabiliterings avdeling på Sykehjem. Så langt så har jeg ikke vært borti tunge løft, da de skal gjøre ting selv..:) Tror det kommer til å gå veldig bra jeg :)

ORIGINAL: LadyZ

Kommer nok til å være ekstra forsiktig. Prøver å løfte minst mulig.Jeg jobber på storbarn og kan prøve å komme unna med minst mulig løft.
JObber du på stor eller småbarn?

Kommer nok til å være ekstra forsiktig. Prøver å løfte minst mulig.Jeg jobber på storbarn og kan prøve å komme unna med minst mulig løft.
JObber du på stor eller småbarn?

2-5 års avdeling... Så er noen sov/bleie barn som må løftes litt... men skal prøve å snike meg unna mest mulig [8D]

Ja, kan jo være greit å være på den sikre siden og ikke løfte for mye.
Lykke til :)

er hjemmeværende med min sønn på 14 mnd:)

Jobber i tollvesenet...med etterretning/grensekontroll..[:D]
Kommer nok til å prøve å holde meg unna de verste konfliktene på jobb...[&:]