Hva jobber du med?

Caroline89

Gift med forumet
Ja jenter.. Hva jobber dere med? [:D] Hvordan tror du det vil påvirke svangerskapet fremover? Trenger du tilrettelegging?

Jeg jobber under ullevål som koordinator på kjørekontoret for pasientreiser som ligger ved siden av ahus.

Tror ikke jobben vil påvirke svangerskapet noe negativt fremover, da jeg prater i tlf, og legger inn bestillinger til transportører via pc hele dagen [:D] Så jeg vil nok ikke trenge noen tilrettelegging [:)]

Jeg jobber som ped leder i barnehage.... lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til løft og sånn?!!??!?!

Jeg er for tiden sykepleierstudent student (ferdig i juni)
Men jobber ved siden av på Ullevål, nyfødt sengepost. Storkoser meg og vil tro jeg ikke trenger noen tilrettelegging der[:)]

ORIGINAL: Lollos

Jeg er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder i barnehage.

Hva tenker du om løft og sånn?

Jeg er sykepleiestudent.

Jobber fortiden på Rehabiliterings avdeling på Sykehjem. Så langt så har jeg ikke vært borti tunge løft, da de skal gjøre ting selv..:) Tror det kommer til å gå veldig bra jeg :)

ORIGINAL: LadyZ

Kommer nok til å være ekstra forsiktig. Prøver å løfte minst mulig.Jeg jobber på storbarn og kan prøve å komme unna med minst mulig løft.
JObber du på stor eller småbarn?

Kommer nok til å være ekstra forsiktig. Prøver å løfte minst mulig.Jeg jobber på storbarn og kan prøve å komme unna med minst mulig løft.
JObber du på stor eller småbarn?

2-5 års avdeling... Så er noen sov/bleie barn som må løftes litt... men skal prøve å snike meg unna mest mulig [8D]

Ja, kan jo være greit å være på den sikre siden og ikke løfte for mye.
Lykke til :)

er hjemmeværende med min sønn på 14 mnd:)

Jobber i tollvesenet...med etterretning/grensekontroll..[:D]
Kommer nok til å prøve å holde meg unna de verste konfliktene på jobb...[&:]

jeg er utdannet til førskolelærer og jobber som det men er hjemme i et ekstra år permisjon med jenta mi:) men skal vel ut i jobb igjen i august, så får se an formen da tenker jeg:)

har hatt 1 ¨års permisjon fra jobben min og i da året har eg jobba i barnehage med store barn, er ferdig der i august og skal då tilbake i min gamle jobb som er i eit buffelleskap for utviklingshemma. da er vel når eg kommer til bake i min faste jobb problema kan komma. mykkje tunge løft og ein del ting som eg har taushetsplikt om. men men får tenka positivt så går nok alt i orden [:)]

Jobber på Maxbo. Satser på at jeg ikke vil trenge noen tilrettelegging selv om det er mye tunge løft. Har hatt den jobben i noen år nå.. Kommer nok heller til å si ifra når det er noe som er for tungt for meg å løfte ettervært [:)]

Jeg jobber i en restaurant hvor det er me løfting, bæring av varer og sånn... det er liksom ikke til å unngå å løfte fordi man ofter er alene på jobb, og ikke mulig å  sette seg ned i arbeidstiden om det ikke er stille... så jeg står hele dagen, så regner med at jeg kommer til å bli sykmeldt etter en stund... Kona til sjefen holdt vel til i ca 2 mnd før hun ble sykmeldt.... Har alledere prøvd meg på å snike meg litt unna de løftene jeg kan, og de andre har begynt å klage litt på at jeg har blitt litt lat og prøve å vri meg unna... men jeg har ikke lyst til å si noe, for det er noen der med tette bånt til familien min, og vennekretsen, og jeg vil holde det skjult litt til...

Jeg er ambulansearbeider å er i mange tøffe situasjoner å har mange svært tunge løft, men er jo vant til å løfte tungt så satser på at det går bra enda ei stund fremover. Etter uke 23 får ikke vi lov til å være i tjeneste lengre så da blir det tilrettelegging....

Jeg jobber som ped leder i barnehage.... lurer litt på hvordan jeg skal forholde meg til løft og sånn?!!??!?!

Jeg er og ped.leder i barnehage :) Også spent på hvordan det skal gå på jobb. Slet mest med kvalme/oppkast forrige svangerskap, og det er lite ideelt med bleier og div :D Også løft ja, slet også litt med bekkenet i starten av svangerskapet sist

ORIGINAL: sweetmama

jeg er utdannet til førskolelærer og jobber som det men er hjemme i et ekstra år permisjon med jenta mi:) men skal vel ut i jobb igjen i august, så får se an formen da tenker jeg:)

Hvordan får man ett ekstra år permisjon, hvordan foregår det på en måte? Lønn, tid, avtaler osv... ;)

jeg står i kassa på lefdal... hehe! mitt største problem foreløbig er kvalmen... LITT dumt å spy i posene til kundene. men satser på at d går bra, så jeg kan jobbe lengst mulig. Lite tunge løft, men heller litt stress til tider... 

jeg er frisør. så ikke mange tunge løft her i gården. Mest kjemikalier. og lukter av folk.....[8D]

Back
Topp