Hva jobber dere som?

Ncl88

Betatt av forumet
Sommerfuglene <3
Nyskjerrig som jeg er så lurer jeg på hva dere jobber som?:) selv jobber jeg som frisør og stor trives som det :)

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jobber for tiden som student på påbygging, så jeg ser for meg at dette kommer til å bli et hardt år :p
Er helsefagarbeider fra før av, så før dette jobbet jeg med psykisk utviklingshemmede :)

Regnskaps og kontorarbeider:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sykepleier :)

Konditor ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

hjemmemamma=)
også pussa opp et hus, som vi nå har funner ut blir for lite, da bygger vi på, får en byggherre hit på tirsdag som skal tegne å lage et forslag til oss, spennende! er mitt hus, men nå baker vi begge inn kontrakten=)

Jeg jobber også som frisør:) elsker jobben min:)

Skjønner deg godt der er dette ditt første barn eller? Hvis ikke hvordan syns du det var å jobbe som gravid når magen kom feks?

❤️ 26.06.2014 ❤️

Skjønner deg godt der er dette ditt første barn eller? Hvis ikke hvordan syns du det var å jobbe som gravid når magen kom feks?

❤️ 26.06.2014 ❤️

Dette blir nr.3. Første svangerskap fikk jeg bekkenløsning i uke 19 å ble sykemeldt resten av svangerskapet. Andre svangerskapet jobbet jeg frem til jeg gikk ut i permisjon, fikk bekkenløsning i andre svangerskap også, men gikk til fysioterapaut 2 ganger i uka fra uke 16:)

Back
Topp