Hva jobber dere som\med?

liseann

Gift med forumet
Selv er jeg daglig leder på en frisørsalong.
 Lider sosiale abstinenser nå som jeg går sykemeldt....
 
Jeg er 'titelert' seniortekniker nettverk. 
Så jobber da med switcher, routere og firewall'er for de som vet hva det er :) 
 
Jeg er sekretær på en videregående skole.
 
er student for tida, kjekt med påfyll, og lettere å få jobb etterpå =)
 
jeg er student på uib, men jobber litt på peppes som servitør 
 
Jeg er kulturskolelærer i Sang med barn mellom 5 og 16 år, og jobber som tilkallingsvikar i bhg, gjennomsnitt 2 dager i uka nå i høsten :)
 
Styrer i barnehage :)
 
Elektrofagslærer på vgs ;)
 
Er i gang med omskolering, går 1.året bachelor i økonomi :-)
 
Lærer;-)
 


once more skrev:
Jeg er kulturskolelærer i Sang med barn mellom 5 og 16 år, og jobber som tilkallingsvikar i bhg, gjennomsnitt 2 dager i uka nå i høsten :)


Kan jeg spørre deg om hvilken utdannelse du har? Jeg har bachelor i musikkvitenskap og er stadig på jakt etter en relevant jobb :) Men synes det er skrekkelig vanskelig å finne noe. Lærer i kulturskolen høres moro ut!!!

Jobber selv innen reiseliv :)
 


lillesøster skrev:


once more skrev:
Jeg er kulturskolelærer i Sang med barn mellom 5 og 16 år, og jobber som tilkallingsvikar i bhg, gjennomsnitt 2 dager i uka nå i høsten :)


Kan jeg spørre deg om hvilken utdannelse du har? Jeg har bachelor i musikkvitenskap og er stadig på jakt etter en relevant jobb :) Men synes det er skrekkelig vanskelig å finne noe. Lærer i kulturskolen høres moro ut!!!

Jobber selv innen reiseliv :)

Jeg har bare utdanning som forskolelærer, synger i kor, kvartet og med korpset (spiller valdhorn der og), og det var nok til å bli kulturskolelærer her!! (jeg ble spurt)
Bor i et lite bygda, så de er glad for alle som vil gjøre noe her.
Jeg drar bare på kurs, har akkurat vært på KorArti kurs igjen, og ellers er det bare å prøve meg i vei....
Så kan nok ikke hjelpe deg så mye, untatt å advisere til å flytte til en liten bygda :)
 
Jeg jobber som Vernepleier med mennesker med funskjonshemming og psykiatri.
 
Er utdannet barnevernspedagog, og jobber for tiden 100% som pedagogisk leder i barnehage. I tillegg jobber jeg noen vakter i måneden som miljøterapeut på barnevernsinstitusjon. Stortrives med begge deler :-)
 


Frisør1 skrev:
Er i gang med omskolering, går 1.året bachelor i økonomi :-)



Jasså?!? det var ikke en liten endring i faglig retning:) så flink du er, og ikke minst spennende!!

koselig å "se" deg, lenge siden:)
 
Hei! Jeg jobber som korrosjonsingeniør :)
 
Lærer
 
Vernepleier. Jobber i bofelleskap for psykisk utviklingshemmede. Er sykemeldt nå :)
 
Jeg holder på med doktorgrad :)
 
Back
Topp