Hva jobber dere som jenter, eller er du student/hjemmeværende?

Jeg er blitt student igjen etter flere år som frisør! 
 
*poff*
 
Jobber 100 % og tar master... prøver i allefall :)
 
Jobber 100 % som sosionom i voksenpsykiatrien
 
Jeg jobber 100 % som utøvende musiker.
 
Til vernepleier som jobbar med utviklingshemma og psykiatri:
Kva er det som gjere at du vert sjukemeldt???
Lurar litt for eg skal begynne i likedan jobb neste veke......



 
Hei. Jeg driver en egen kantine for kontoransatte ved en stor bedrift. Jeg jobber i 100% stilling, og håper jeg slipper å bli så dårlig at jeg må være hjemme. Stortrives i jobben min! Men nå går jeg selvfølgelig å gulper hele dagen..
 
Jeg er faktisk voksen lærling i europris og har 2 og noen måneder igjen i lære... Blir jo utsatt av permisjonen da men :) er jo 100%
 
Jeg jobber på lageret på sykehuset. Og jobber for meg selv som hud-, kropp- og muskelterapeut. Men det tar jeg nok pause ifra straks. Pga bekkenløsing blir jeg nok sykemeldt fra lageret også, men jeg holder fast så lenge jeg kan :)
 
er selvstendig , selger 100% innen for alarmer og brannutstyr, markedsføring innen for et annet sted som går i når dem trenger meg. 

Samt prøver å gå skole på nett.
 
Jobber som lagersjef i oljeindustrien, en jobb som ikke akkurat begrenser seg til 8 timer dagen kan man si.. Har hatt noen tøffe uker nå med et par dager på jobb, og ellers har jeg måtte vært hjemme. Er så dårlig at jeg ikke kan beskrive det engang.. 
Litt vanskelig å forklare mine ansatte hva som foregår, vet ikke hvor lenge de tror på virus.. hehe
 
Jobber som kokk, å trives veldig med det. Så håper jeg klarer å jobbe lenge denne gangen. Men noen dager tviler jeg ganske sterkt.
 
Jeg jobber som rådgiver i eget konsulentselskap
 
Jeg er sykepleier og jobber 3 delt turnus i akuttmottak, ja det er jo en relativt stressende jobb og man er jo ekstra sliten som gravid.  Men ikke noe problem å jobbe selv om man er gravid.
Syns veeeeldig mange er sykemeldt her, synd... Graviditet blir nesten sett på som en sykdom for tiden, spesielt i helsevesenet siden det er så mange kvinner, kvier meg til å si at jeg er gravid, fordi da tenker de vel sitt. Men jeg var ikke noe sykemeldt sist og har ingen planer om det nå heller... var like sliten sist også....
 
Jeg jobber 50% i butikk og resten pluss litt til som vikar i barnehage :)
 


Bergie skrev:
Syns veeeeldig mange er sykemeldt her, synd... Graviditet blir nesten sett på som en sykdom for tiden, spesielt i helsevesenet siden det er så mange kvinner, kvier meg til å si at jeg er gravid, fordi da tenker de vel sitt. Men jeg var ikke noe sykemeldt sist og har ingen planer om det nå heller... var like sliten sist også....


Mener ikke å være irritabel her altså, men følte kanskje den kommentaren var litt vel kvass? Jeg har ikke det inntrykket av at helsevesenet ser på graviditet som en sykdom, men at de er veldig forståelsesfulle når man forklarer hvordan man har det. 
Skulle veldig gjerne vært i jobb hele tiden selv, og jeg prøver hver eneste dag. Desverre har jeg lang vei til toalettet på jobb, og har derfor ikke rukket frem ett par ganger. Ikke særlig kult å forsøke forklare de på jobben at "neida, jeg er jo ikke sjuk" og samtidig ikke fortelle at man er gravid. 
Er heller ikke så lett å komme seg på jobb når man kaster opp 5-10 ganger om dagen, og er så dårlig, trøtt og utmattet at selv det å kle på seg klær kan være en kamp. 
Alle opplever sine svangerskap forskjellig, gudene skal vite at mitt til nå er beinhardt, mens andre igjen har det kjempe fint. Skal være forsiktig med å dømme andres dagsform utifra sin egen. 
 
Back
Topp