Hva jobber dere som jenter, eller er du student/hjemmeværende?

Bettamor venter nr 3

Forelsket i forumet
Vet ikke om noen har laget tråd om dette tidligere, men prøver her.

Er du i fast jobb/student/hjemmeværende?
Hvor stor stilling jobber du?

Jeg for min del jobber 100% som IT-konsulent.
 
Jeg har 15,4% som kulturskolelærer sang, det er ikke fast, da det blir basert på inskrivningene hvert år (i fjor hadde jeg 7%).

Tom august hadde jeg også 80% vikariat i bhg, men det var ingen jobb i år dessverre.
Fikk en 80% jobb i en butikk, men takket nei da jeg mistet igjen, nå er da bare kulturskole, sying hvor jeg tjener litt med, og fra oktober står jeg på vikarlisten i bhg igjen.
 
Jeg jobber 100% som korrosjonsingeniør. Jeg analyserer og rapporterer på prøver hentet fra rørledninger offshore.
 
Jeg er lærling i en barnehage.
Jobber tilvanlig 100% men er 100% sykemeldt ut uka, og 50% sykemeldt ut oktober. Så får vi se hva som skjer...
 
Jeg jobber til vanlig 100 % som vernepleier i en bolig med funksjonsehemming og psykiatri, men er 100 % sykemeldt på ubestemt tid. Snakket med sjefen å få meg over på svangerskapspenger i stede, men har ikke fått time hos jordmor før i slutten av oktober, så legen sykemelder meg ennå så lenge.
 
Jeg er hjemmeværende, har vært det siden vi fikk førstemann.
Før det jobbet jeg i resepsjon.
 
Arbeidssøker. Håpløst å få jobb her..
Holder på å ta videreutdanning i form av nettstudie.
 
Jeg er jurist, jobber 100 % som juridisk rådgiver.
 
Jeg har full jobb som styrer i barnehage :) Begynte i den jobben i august og jobbet før det som ped.leder i samme barnehage:) Begynte å jobbe der rett etter at jeg var ferdig på førskolelærerutdanningen i 2008 :)
 


Bettamor har 2, venter nr 3 skrev:

Jeg for min del jobber 100% som IT-konsulent.


Samme her
 
Jeg er egentlig i lære som helsefagarbeider , men er syk og har vært sykemeldt 100 % i snart ett år, kommer aldri tilbake som lærling.
Så nå er jeg igrunnen hjemmeværende , og det blir jeg nok en god stund.
 


O skrev:


Bettamor har 2, venter nr 3 skrev:

Jeg for min del jobber 100% som IT-konsulent.


Samme her

Nesten det samme :)
Er ikke konsulent, men jobber teknisk innen IT, network all the way! :)
 
Jeg jobber med klær :)
Free|Quent og Ugly Childrens Clothing
 
Jobber 100 % som resepsjonsleder og tar et kveldsstudie i ledelse og arbeidsrett på høgskolen..
 
Jeg arbeider 100% som lærer på videregående. Kjenner det er litt slitsomt akkurat nå i starten, med 100% fokus med kvalme og hodepine. Men men, det går over og gleder meg til å dele det med alle :)
 
Jeg jobber 100% som lærer. Begynner å bli skikkelig tøft nå, men tror jeg skal klare meg uten sykemelding;) Snill og flink mann hjemme hjelper på det meste <3
 
Jobber som vernepleier i boliger med utviklingshemming og til dels tung psykiatri.

Har ikke klart å jobbe siste uken, og blir nok desverre sykmeldt vil jeg tro, noe jeg hadde håpet ikke skulle skje helt enda, for jeg elsker jobben min...
 
Back
Topp