Hva jobber dere med???

Chaba

Gift med forumet
Mulig det har vært tatt opp mange ganger! Men lurer litt her nå!
Jeg får muligens mulighet til å omskolere meg, og er veldig usikker!

ORIGINAL: ..H..

frisør. mn  er veldig spent på hvordan det blir når jeg starter på igjenn...dårlig rygg og bekken[:'(][:-]

Jeg og er utdannet frisør! Men blir bare verre og verre i nakken og skuldrene, så legen ville sykemelde meg for så å søke om omskolering!

jeg VAR butikkleder.. men nå er jeg litt arbledig (frivillig) sååå nå vil jeg innen markedsføring eller noe.. vil ikke ha noe lederstilling lengre![:)]

Jeg er frisør,og sliter også med nakke og rygg...
Har vært til nevrolog nå i svangerskapet pga. veldig mye hodepine/migrene...og det viste seg å komme av att hele høyre siden min er nummen og stiv..[&:] Så det ser ut til att det kanskje blir omskolering med tiden her også...

Jeg er lærer....verdens beste yrke!!

Jeg er utdannet barnevernspedagog (på omskolering via nav), men jobbet som miljøterapeut før jeg ble gravid

Jeg er sykepleier og jobber så sykehjem.. Somatisk avdeling.. Utrolig kjekk jobb!!

Jeg jobber i resepsjonen + i barneparkeringen på SATS[:D]

ORIGINAL: monicabebe

Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!

Kunne tenkt meg å holde meg på barneskolen!

Jeg er utdannet så jeg kan jobbe på skip, men jobber med regnskap.

Vurdere å søke høyskolen til neste år i faget  samfunnsernæring

ORIGINAL: Chaba

Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!

Spennende da...

Det er supermoro synes jeg.
Anbefaler deg å prøve deg som vikar litt. Da får du se hva det går ut på. Skole og jobben in real life kan nemlig ikke sammenlignes....

Spennende da...

Det er supermoro synes jeg.
Anbefaler deg å prøve deg som vikar litt. Da får du se hva det går ut på. Skole og jobben in real life kan nemlig ikke sammenlignes....

Vet ikke om jeg kan jobbe som vikar, siden alt skal gå via nav! Men har lest endel om yrket på nett og tror det er noe for meg! Men skal så absolutt høre med legen på fredag om det er muligheter for om jeg kan jobbe litt som vikar! Greit å se hvordan det er før jeg begir meg ut på en 3 årig høyskole utdanning![:D]

Hjelpepleier, jobber natt på sykehjem=)

Jeg går siste året på førskolelærer og gleder meg masse til å bli ferdig. Kunne tenkt meg en ped leder stilling på 3-6 års avdeling[:)] Men jeg vil videreutdanne meg etterhvert for å bli spesialpedagog[;)]

ORIGINAL: oslojente1980

Jeg går siste året på førskolelærer og gleder meg masse til å bli ferdig. Kunne tenkt meg en ped leder stilling på 3-6 års avdeling[:)] Men jeg vil videreutdanne meg etterhvert for å bli spesialpedagog[;)]

Så morro! Akkurat  veien jeg har tenkt!
Er det ett tøft studie? Du går i Halden du da!? Jeg så det sto noe om litt reising i studie tiden, hva er det? Man må vel ikke ta noe utenlands??

Jeg har ikke utdannelse jeg, ikke jobber jeg heller. Vet ikke hva jeg vil bli jeg.

Omsorgssenter, i stell/pleie. På dementavd. Men er sjukmeldt pga masse plager i svangerskapet, så har ikkje vore på jobb på lenge [&o] 

Jeg er utdannet industritapetserer med fagbrev,
men jobber på Prix og i barnehage på avdeling for 0-3 år [:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Så morro! Akkurat  veien jeg har tenkt!
Er det ett tøft studie? Du går i Halden du da!? Jeg så det sto noe om litt reising i studie tiden, hva er det? Man må vel ikke ta noe utenlands??

Jeg går i Halden ja. Det er en del lesing og oppgaveskriving. Har ikke vært noe reising utenom en ukes tur til Gaustablikk i fjor 2 året som er arbeidskrav i kropp og natur. Må ikke ta noe utenlands nei, for det er valgfritt

Back
Topp