Hva jobber dere med???

Chaba

Gift med forumet
Mulig det har vært tatt opp mange ganger! Men lurer litt her nå!
Jeg får muligens mulighet til å omskolere meg, og er veldig usikker!

ORIGINAL: ..H..

frisør. mn  er veldig spent på hvordan det blir når jeg starter på igjenn...dårlig rygg og bekken[:'(][:-]

Jeg og er utdannet frisør! Men blir bare verre og verre i nakken og skuldrene, så legen ville sykemelde meg for så å søke om omskolering!

jeg VAR butikkleder.. men nå er jeg litt arbledig (frivillig) sååå nå vil jeg innen markedsføring eller noe.. vil ikke ha noe lederstilling lengre![:)]

Jeg er frisør,og sliter også med nakke og rygg...
Har vært til nevrolog nå i svangerskapet pga. veldig mye hodepine/migrene...og det viste seg å komme av att hele høyre siden min er nummen og stiv..[&:] Så det ser ut til att det kanskje blir omskolering med tiden her også...

Jeg er lærer....verdens beste yrke!!

Jeg er utdannet barnevernspedagog (på omskolering via nav), men jobbet som miljøterapeut før jeg ble gravid

Jeg er sykepleier og jobber så sykehjem.. Somatisk avdeling.. Utrolig kjekk jobb!!

Jeg jobber i resepsjonen + i barneparkeringen på SATS[:D]

ORIGINAL: monicabebe

Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!

Kunne tenkt meg å holde meg på barneskolen!

Jeg er utdannet så jeg kan jobbe på skip, men jobber med regnskap.

Vurdere å søke høyskolen til neste år i faget  samfunnsernæring

ORIGINAL: Chaba

Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!

Spennende da...

Det er supermoro synes jeg.