Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: monicabebe
Jeg er lærer....verdens beste yrke!!
ORIGINAL: Chaba
Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!
Kunne tenkt meg å holde meg på barneskolen!
Det er den veien jeg heller mest mot, men tenker å starte med førskole utdanning og evt, videre utdanne meg som spesialpedagog el. Men må jo begynne ett sted og kanskje jobbe litt før jeg finner ut hva jeg liker å jobbe mest med!
Kunne tenkt meg å holde meg på barneskolen!
Spennende da...
Det er supermoro synes jeg.
Anbefaler deg å prøve deg som vikar litt. Da får du se hva det går ut på. Skole og jobben in real life kan nemlig ikke sammenlignes....
ORIGINAL: oslojente1980
Jeg går siste året på førskolelærer og gleder meg masse til å bli ferdig. Kunne tenkt meg en ped leder stilling på 3-6 års avdeling[:)] Men jeg vil videreutdanne meg etterhvert for å bli spesialpedagog[;)]
ORIGINAL: oslojente1980
Jeg går siste året på førskolelærer og gleder meg masse til å bli ferdig. Kunne tenkt meg en ped leder stilling på 3-6 års avdeling[:)] Men jeg vil videreutdanne meg etterhvert for å bli spesialpedagog[;)]
Så morro! Akkurat veien jeg har tenkt!
Er det ett tøft studie? Du går i Halden du da!? Jeg så det sto noe om litt reising i studie tiden, hva er det? Man må vel ikke ta noe utenlands??
ORIGINAL: RonjaSinMamma
Omsorgssenter, i stell/pleie. På dementavd.